Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
FeTA
Bruger
Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
|
Emne: Ang. autologin Sendt: 18-September-2009 kl. 21:22 |
Hej med jer Jeg oplever i øjeblikket problemer når jeg vil lokke ind på recordere, selv om jeg har sat mærke i auto-login sker det bare ikke, men jeg må hver gang skrive mit brugernavn og password for at komme ind på medlemssiden. Mystisk Hilsen FeTA
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 18-September-2009 kl. 22:01 |
Prøv med dobbelt login, det virker hos mig.
|
|
wokmot
Super bruger
Oprettet: 05-Juni-2005
Sted: Næstved Denmark
Point: 272
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 01:47 |
min pc i stuen vil slet ik logge mig ind, selv om jeg logge mig in, så er jeg ik logge ind og kan ik poste indlæg, !!
|
|
LGR01
Guld medlem
Oprettet: 11-Oktober-2004
Point: 546
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 05:41 |
Bruger du Firefox? Har nogen gang haft samme problem og skiftede så til Explorer. Men næste dag virkede Firefox igen. Leif
|
|
wokmot
Super bruger
Oprettet: 05-Juni-2005
Sted: Næstved Denmark
Point: 272
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:07 |
tak lgr..
brugte ik firefox, nu gør jeg og kan logge ind :):)
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876
BenQ W5000, PS3, wii,
Zaptor
|
|
jonaskp
Guld medlem
Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:19 |
Jeg oplever til tider det samme. Jeg har også lagt mærke til, at når autologin virker, så er det først i forummet at jeg bliver logget ind. Jeg er aldrig logget ind når jeg står på forsiden.
Det er mildt sagt irriterende og jeg forstår det ikke for jeg har ikke problemer på nogen som helst andre sider med autologin. Der er desuden heller ikke noget mønser i om det fungerer med internet Explorer, Firefox eller Google Chrome.
Er recordere.dk's auto-login lavet på en speciel måde, siden det er det eneste sted jeg har disse problemer.
|
|
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:26 |
Tja jeg har alle dage haft problemer og jeg har også påpeget det før, men fik beskeden at systemet intet fejlede. Feature - ikke fejl.
Det har været galt på mange computere og på mange forskellige styressystemer samt forskellige browsere så jeg tør nok godt slå fast at det _ikke_ er mig der gør noget forkert.
Forklaringen har været, at systemet skelner mellem www og ikke-www foran recordere.dk samt at hvis man logger ind via en anden browser/computer så bliver man logget ud fra den første.
Jeg kan snart ikke komme i tanke om noget der er mere træls end den måde det virker på. Feature eller fejl? I don't give a flying *beeb* - træls er det!
Jeg har en bruger på alverdens fora og jeg har kun "problemet" på recordere.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:35 |
Samme hér...
Beskeden er som regel: Slet din cookies, så virker det...
Blot ski** irriterende, at det sker igen og igen og igen! Og lige så det med at man ikke kan have auto-login fra flere computere...
M.v.h.
|
|
Bruger udmeldt 31
--
Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:50 |
Recorderes platform er gammel og har flere problemer med "moderne" browsere. Den kunne godt trænge til en opfriskning, hvilket recordere-teamet også tidligere har givet udtryk for.
|
|
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:54 |
Det kan være en god ide at slette alle www.recordere.dk cookies, hvis der er login problemer. Det løser næsten altid mine login problemer.
Af en eller anden grund eksploderer antallet af cookies som www.recordere.dk sætter (jeg vil tro at det er en software bug på serveren).
Jeg gør dette i Firefox hvor man nemt kan se hvilke cookies en webside bruger, men der er vist nok en recordere.dk URL som kan bruges til formålet; jeg kan bare ikke huske hvad den hedder.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:54 |
Tjah, i min verden ville dette så skulle have højere prioritet, end langesomme load-tider (da jeg ikke har problemer med det ).
M.v.h.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:56 |
Jesper.
Problemet er så når man benytter Win7/IE8, og kun ønsker at slette recordere's cookies. De er sgu ikke til at finde frem til....
M.v.h.
|
|