|
|
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | ||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 14-November-2005 kl. 07:02 |
|||||||||||
Det var bare en tanke... : Hvad med en receiver der passer perfekt til DR-MH300? Designet passer i hvert fald.
Se mere her: JVC RX-D701. Der kommer også en model 702, men hvad den har som 701 ikke har ved jeg ikke. Som sagt - det var bare en tanke - er der nogen, der kunne være interesseret i sådan en fætter? |
||||||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
|||||||||||
Det er da fristende, min nuværende panasonic (fra det forrige århundrede) står faktisk foran udskiftning, men jeg vil altså have DAB integreret i receiver'en, og det kan den her vist ikke? |
||||||||||||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|||||||||||
Hvad koster en sådan fætter, i vejl. udsalgspris?
|
||||||||||||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
|||||||||||
Som en nybegynder her på forum bliver jeg nød til at lige at have forklaret hvad sådan en bruges til?
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
|||||||||||
Lyder rigtig fed, men koster også derefter
Redigeret af Tsunde |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|||||||||||
Mine kilder siger, at den først kommer på markedet i januar. Så har jeg godt tid til at finde ud af alt om den og skrive en god artikel om den.
|
||||||||||||
Thorvald. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
![]() |
|||||||||||
[Quote=Benja] Som en nybegynder her på forum bliver jeg nød til at lige at have forklaret hvad sådan en bruges til? [/quote] Du kan tilslutte både lyd udstyr (CD-afspiller, MiniDisc o.lign.) samt video udstyr (evt. kun lyden fra videoudstyret - men det er også muligt at tilslutte videosignal fra flere enheder og så køre én videoudgang til fjernsynet). Og så kan du få lyden ud på højtalere, evt. surround. |
||||||||||||
Thorvald. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
NOEL.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|||||||||||
En anden vigtig detajle for "it-hajerne" kunne være: Hvad det præcis går ud på ved jeg ikke på nuværende tidspunkt, men jeg glæder mig til den er frigivet og der kommer lidt mere "info" på den :) Den ser helt bestemt MEGET spændene ud! Redigeret af NOEL.dk |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
![]() |
|||||||||||
PC tilslutningsmuligheden - trådløs eller ej - går, så vidt jeg har forstået ud på, at man kan høre musik fra computeren, enten som ligger på computerens HDD, eller fra internet.
|
||||||||||||
Thorvald. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Ghia ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2005 Sted: Norway Status: Offline Point: 150 |
![]() |
|||||||||||
Jeg har kikket litt på en del amerikanske forum, der de har diskutert
modellen under, nemlig RX-401. Denne snakkes det pent om. Den har også
2 x HDMI inn og 1x HDMI ut. Kan neppe tenke meg at RX-701 har noe
mindre ? Utmerket for den som har mer enn en DVD-maskin å koble inn
(tuner, projector, xbox o.l) !
Ellers er den største forskjellen, AFAIK, at RX-702 yter 150W per kanal i motsetning til 701 som yter 130W per kanal. For den som er interessert har jeg specs på RX-D701 på tysk, i Word-format. Det eneste den unnlater å nevne er HDMI -detaljene. Og...ja, ser ut som den har trådløs PC-forbindelse : "Kabellose Datenubertragung fur die komfortable PC-anbindung". Redigeret af Ghia |
||||||||||||
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60 | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables | |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Ghia ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2005 Sted: Norway Status: Offline Point: 150 |
![]() |
|||||||||||
Jeg ser at RX-D701 averteres hos CenterSalg som PÅ LAGER til DKK
6199,-. Kan dette medføre riktighet...den skulle jo ikke komme før i
januar ? Kan jo være "en spansk en" fra en over-ivrig netshop. Thorvald
?
|
||||||||||||
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60 | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables | |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|||||||||||
Hej med jer, Jeg har ligget syg her i weekenden, men er så småt på benene igen, i kan se specs på RX-D701 her på den danske JVC hjemmeside: http://www.jvc.dk/product.php?id=RX-D701SE&catid=100058& amp;sub=feature#table Receiveren har to HDMI ind og en ud, derudover opkonverterer den alle indgangs signaler til at køre ud af eksempelvis HDMI eller komponent, det er kun få receivere der kan dette. Dernæst All Channel stereo hvor en to kanals lydkilde kan blive gengivet i stereo i alle tilsluttede højttalere, hele 7 stk. Den trådløse PC-forbindelse betyder at man kan gengive al lyd fra sin PC, trådløst udover reveiveren, jeg har testet receiveren RX-D301 med samme funktion, og jeg har min PC på 1.sal og receiveren stod i stuen, og det kørte perfekt. Lancering af produktet vil ske i januar måned. |
||||||||||||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |