|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 18:26 |
Hej med jer! Er det hvert år i marts at Panasonic introducerer nye modeller? Og er der også nye modeller på vej til marts 2010? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Som regel ja. Og ja, der kommer nye modeller i løbet af foråret/sommeren 2010... M.v.h. |
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Det plejer at være omkring CES i januar at Panasonic lancerer deres nye serier. Herefter plejer de at komme dryppende til danske butikker omkring marts/april måned, afhængig af serie og størrelse. Med andre ord, allerede omkring januar burde der komme de første tilbagemeldinger på hvad man kan forvente sig af næste generation af Panasonic plasmaer.
|
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Ja selvfølgelig gør der det. Hvad kan du så forvente? 50" med 3D 8,8mm Plasma skærme(og ja de er tynde og mega nice. Måske kommer 150" i produktion. Og ja som altid lidt bedre og billigere skærme til forbrugeren. Hvad kan man få ud af at vide der kommer nye modeller, ingen ting, det kommer der hver år, det eneste der er at sige "køb når du skal bruge det" |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Ja, naturligvis skal man købe når man skal bruge det... Nu er jeg dog i den heldige situation, at jeg er tilfreds med det jeg har, og nu er vi så langt henne på året at jeg venter til næste år og slår til... Kan bare næsten ikke vente på næste års udgave af V10 :-). Håber bare de holder sig fra alt for meget sølv design! Der skal helst ikke være mere end på V10.
Redigeret af Strange - 22-Oktober-2009 kl. 19:39 |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Ved det ikke men tror at det bevæger sig hen mod sølv design igen! se på deres Z1 model, den er helt sølv. Nu har det også været i sort farve i lange tider |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
![]() |
Håber det ikke... Et TV skal sgu i min verden primært være sort... Hvad tror I andre?
Z1'eren er slet slet slet ikke min stil... Men det er også uden for min prisklasse, så det går nok :-D Redigeret af Strange - 22-Oktober-2009 kl. 19:50 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Nej, vi er netop gået ind i en "sort" periode. Det gælder både TV og HiFi. Der vil gå 3 - 4 år, inden vi igen får en "sølv/titanium" periode igen. Det er ihvertfald hvad fortiden siger. M.v.h. |
|
![]() |
|
![]() |
Stærkt!!! Godt at høre!!! :-)
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg håber bare de glemmer det ord som hedder dynamisk kontrast og derved kommer endnu tættere på en pio.
|
|
![]() |
|
![]() |
Naaaaah, men bare vent, 2011-modellerne bliver laaaanget federe, bredere, større, hurtigere, lækrere.... M.v.h. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tager en 2010 model.. Men den skal være sort som muligt... Både i design og på billedet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |