|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Winde ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 17:08 |
Hej Folkens!
Jeg har netop modtaget et Onkyo HT-S5205 ( http://www.intl.onkyo.com/products/system_components/home_th eater/ht-s5205/index.html) Jeg vil nu gerne bruge min PC som medie-afspiller (Zepto G15a). Mit dilemma er nu, at jeg skal have forbundet min PC til mit TV (Samsung LE40M86BD) og samtidig køre mit anlæg ind over denne. Jeg er selv kommet frem til en af de to løsninger: 1. PC --> HDMI --> Receiveren --> HDMI --> TV 2. PC --> HDMI --> TV --> Optisk / Coaxial --> Anlæg Hvilken af de to løsninger virker som den bedste løsninger, eller er der bedre alternativer? ![]() Nået jo! Og så vil jeg også gerne kunne bruge mit TV sammen med anlæget uden at PC'en er tilkoblet ![]() Anlægget bruges primært til film. Mvh. Christian Winde Redigeret af Winde - 23-Oktober-2009 kl. 18:03 |
|
![]() |
|
Arvidd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2009 Sted: Sweden Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Kører din pc lyd ud af hdmi udgangen? det er ikke alle der gør det. hvis den gør ville jeg gå efter den 1. løsning ellers må du jo sende hdmi til skærmen og s/pdif lyd til anlægget |
|
Venlig hilsen
Arvid Panasonic TX-P42G10E Harman/Kardon AVR 660 Harman/Kardon BDP 10 Apple tv2 |
|
![]() |
|
Winde ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Den kører via HDMI-udgangen.
Tak for svaret! Jeg venter lige og ser, hvad de andre svarr :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |