recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Coops nettilbud.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCoops nettilbud.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thsv Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-August-2009
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: Coops nettilbud.
    Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 17:48

Mine forældre vil gerne med på digitalt TV.

De vil max. have en 32" skærm grundet en ret lille stue.

De spørger mig om dette TV er godt:

http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=716&pf %5Fid=6073871

32" Samsung LCD TV - Full HD Digital MPEG4 Tuner - model LE32B530

Full HD lyder jo meget godt, selvom man nok ikke her brug for det på en 32" skærm.

De har et ældre 32" Panasonic LCD, de vil flytte op i soveværelset.

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 19:14

Det kommer lidt an på hvad de skal bruge det til.

er det til degitalt, så skal man være opmærksom på at man ikke kan ændre rækkefølgende på de digitale kanaler og det gør det ubrugeligt efter min mening.

derudover så kan der være problemer med undertekster på TV2 digital hos Yousee. Dette er godt nok løst via nyt Firmware, men der er meget stor chance for at TV skal til rep. med det samme for at få denne fejl rettet.

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Det kommer lidt an på hvad de skal bruge det til.

er det til degitalt, så skal man være opmærksom på at man ikke kan ændre rækkefølgende på de digitale kanaler og det gør det ubrugeligt efter min mening.

derudover så kan der være problemer med undertekster på TV2 digital hos Yousee. Dette er godt nok løst via nyt Firmware, men der er meget stor chance for at TV skal til rep. med det samme for at få denne fejl rettet.

Hvis tv'et er en EU model, så kan den godt ændre rækkefølgende på de digitale kanaler, men hvis det kommer fra Samsung Nordic, så kan det ikke. Spørg mig ikke hvorfor det forholder sig sådan, men noget er åbenbart gået galt, da de skulle lave de nordiske modeller. En Samsung 32B530 er EU model, så den skulle kunne ændre rækkefølgende på de digitale kanaler.

Med hensyn til danske tekster på tv2, så er det rigtigt, at den skal ha den nyeste firmware for at de kommer frem. Men det er ikke noget større problem, man downloader firmware'en og ligger det ind på en usb memory nøgle, isætter den på tv'et og går ind i menu'en og beder den om at loade den. Det tager samlet under 10 min, så har man tekster på tv2.

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 09:05

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Med hensyn til danske tekster på tv2, så er det rigtigt, at den skal ha den nyeste firmware for at de kommer frem. Men det er ikke noget større problem, man downloader firmware'en og ligger det ind på en usb memory nøgle, isætter den på tv'et og går ind i menu'en og beder den om at loade den. Det tager samlet under 10 min, så har man tekster på tv2.

Jeg mener slet ikke modellen har USB, så det er ikke noget man selv kan.

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jeg mener slet ikke modellen har USB, så det er ikke noget man selv kan.

Jo, alle Samsung B4xx, 5Bxx, 6Bxx, 7Bxxx, 8Bxx har USB stik

http://downloadcenter.samsung.com/content/FM/200905/20090511 163500359/SW-Eng-0511.pdf.pdf

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu