|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
rase ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2009 Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 22:43 |
|
Nøj en nederen nyheds mail jeg og andre sikkert lige har fået..
http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_nye_ny Yousee har valgt at vi ikke længere skal have TV2 Norge, som ellers er en fremragende kanal, der er så ekstrem meget hurtigere fremme med nye serier end vores egen TV2.. Dernæst kan DK4 kun ses via grundpakken? og ikke længere med fuldpakken, synes det lyder totalt mærkeligt, idet fuldpakken koster en hel del mere.. Generelt er der en del kanaler som flytter til gundpakken og ikke længere kan ses med fuldpakke. Kæft hvor er det nederen, er snart træt af yousee!! |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Øøøh, grundpakken er en del af fuldpakken. Du kan stadig se DK4.
Men det er korrekt at TV2 Norge forsvinder, uanset hvilken pakke du har. Hvorfor må henstå i det uvisse. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Hvad er problemet? Alle kanaler i grundpakken er jo også med i mellempakken og fuldpakken. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja troede jeg også, men på deres hjemmeside står der "dk4, som flytter fra Fuldpakken til Grundpakken, hvor den placeres på en ny kanalplads." |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
|
Er det ikke dig er læser noget af det forkert? DK4 er i grundpakken og dermed også i den fuldepakke. Du har grundpakken. Så er der mellempakken som består af grundpakken + nogle extra kanaler. Til sidst har du fuld pakken der består af mellempakken + extra kanaler. Med alle de extra kanaler er efterhånden kommer, så er andre nødt til at ryge ud. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nå my bad med DK4
Men synes stadig det er super nederen at vi mister TV2 Norge, for at få plads til endnu flere børnekanaler og hvad nu der kommer. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det er vel godt for børnene og de barnlige sjæle. Der er en lille håndfuld kanaler som bliver smidt ud af det analoge net og kun optræder digitalt (Svensk TV4, NRK1 og lokal TV). Det kunne YouSee også have gjort med TV2 Norge, så det kan ikke være pladsen og børnekanalerne som er den eneste forklaring på TV2 Norge's exit. Jeg troede egentlig at TV2 Norge har/havde status af nabolandskanal, så man bare skal betale Copydan afgift (den er "gratis" hos Boxer hvis du har en af deres pakker), men jeg er ikke sikker på dette. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
|
Så' er man jo forskelligt. Jeg vil da heller have 1 ny DR HD og så TV2 Film HD gratis med, istedet for TV2 Norge som jeg aldrig har set. Det kan være svært at gøre alle tilfredse. |
||
![]() |
||
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
|
Den kræver kort, så den er ikke 'gratis'. /Peter |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
TV2 Norge ophører med at være gratiskanal i Norge fra årsskiftet 2009/2010, så jeg gætter på, at YouSee og TV2 Norge måske ikke er blevet enig om pris eller betingelser. Det er dog kun et gæt. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Der har vi nok svaret ja, tak for linket.. Kan godt være jeg bare er den eneste der ser tv2 norge ![]() ![]() |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Jeg ser den også (så længe det varer), og har blandt andet set hele 24 Season 7 på TV2 Norge lang tid før den overhovede startede på TV2 Danmark. Ærgeligt at den nu forsvinder. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |