recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee skifter kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee skifter kanaler

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
rase Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-April-2009
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee skifter kanaler
    Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 22:43
Nøj en nederen  nyheds mail jeg og andre sikkert lige har fået..

http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_nye_ny

Yousee har valgt at vi ikke længere skal have TV2 Norge, som ellers er en fremragende kanal, der er så ekstrem meget hurtigere fremme med nye serier end vores egen TV2..

Dernæst kan DK4 kun ses via grundpakken? og ikke længere med fuldpakken, synes det lyder totalt mærkeligt, idet fuldpakken koster en hel del mere..

Generelt er der en del kanaler som flytter til gundpakken og ikke længere kan ses med fuldpakke.

Kæft hvor er det nederen, er snart træt af yousee!!
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 22:50
Øøøh, grundpakken er en del af fuldpakken. Du kan stadig se DK4.

Men det er korrekt at TV2 Norge forsvinder, uanset hvilken pakke du har. Hvorfor må henstå i det uvisse.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af rase rase skrev:

Generelt er der en del kanaler som flytter til gundpakken og ikke længere kan ses med fuldpakke.

Hvad er problemet? Alle kanaler i grundpakken er jo også med i mellempakken og fuldpakken.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
rase Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Øøøh, grundpakken er en del af fuldpakken. Du kan stadig se DK4.

Men det er korrekt at TV2 Norge forsvinder, uanset hvilken pakke du har. Hvorfor må henstå i det uvisse.

Ja troede jeg også, men på deres hjemmeside står der "dk4, som flytter fra Fuldpakken til Grundpakken, hvor den placeres på en ny kanalplads."
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 22:54

Er det ikke dig er læser noget af det forkert?

DK4 er i grundpakken og dermed også i den fuldepakke.

Du har grundpakken. Så er der mellempakken som består af grundpakken + nogle extra kanaler. Til sidst har du fuld pakken der består af mellempakken + extra kanaler.

Med alle de extra kanaler er efterhånden kommer, så er andre nødt til at ryge ud.

Til top
rase Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 22:59
Nå my bad med DK4

Men synes stadig det er super nederen at vi mister TV2 Norge, for at få plads til endnu flere børnekanaler og hvad nu der kommer.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 23:12

Nå my bad med DK4

Men synes stadig det er super nederen at vi mister TV2 Norge, for at få plads til endnu flere børnekanaler og hvad nu der kommer.

Det er vel godt for børnene og de barnlige sjæle. Der er en lille håndfuld kanaler som bliver smidt ud af det analoge net og kun optræder digitalt (Svensk TV4, NRK1 og lokal TV). Det kunne YouSee også have gjort med TV2 Norge, så det kan ikke være pladsen og børnekanalerne som er den eneste forklaring på TV2 Norge's exit. Jeg troede egentlig at TV2 Norge har/havde status af nabolandskanal, så man bare skal betale Copydan afgift (den er "gratis" hos Boxer hvis du har en af deres pakker), men jeg er ikke sikker på dette.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 23:16

Så' er man jo forskelligt. Jeg vil da heller have 1 ny DR HD og så TV2 Film HD gratis med, istedet for TV2 Norge som jeg aldrig har set. Det kan være svært at gøre alle tilfredse.

Til top
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

TV2 Film HD gratis med,

Den kræver kort, så den er ikke 'gratis'.
/Peter
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 23:34

Yousee har valgt at vi ikke længere skal have TV2 Norge, som ellers er en fremragende kanal, der er så ekstrem meget hurtigere fremme med nye serier end vores egen TV2..

TV2 Norge ophører med at være gratiskanal i Norge fra årsskiftet 2009/2010, så jeg gætter på, at YouSee og TV2 Norge måske ikke er blevet enig om pris eller betingelser.

Det er dog kun et gæt.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
rase Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

TV2 Norge ophører med at være gratiskanal i Norge fra årsskiftet 2009/2010, så jeg gætter på, at YouSee og TV2 Norge måske ikke er blevet enig om pris eller betingelser.

Det er dog kun et gæt.

Der har vi nok svaret ja, tak for linket..

Kan godt være jeg bare er den eneste der ser tv2 norge men synes de sender nogle rigtig fede tv-serier langt før tv2  Danmark. Bare se med 24 timer, som kører lige nu på TV2 DK. det er jo flere måneder siden den sluttede på TV2 Norge. Ellers den aktuelle FlashForward på TV2 Norge, som kun er 2 afsnit efter USA. Fik en mail fra TV2, de har ikke planer om at sende den inden for de næste 6 måneder. Men jo ikke noget at gøre ved, nu ser jeg frem til DR HD og NBA på DK4
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 00:03

Kan godt være jeg bare er den eneste der ser tv2 norge men synes de sender nogle rigtig fede tv-serier langt før tv2  Danmark. Bare se med 24 timer, som kører lige nu på TV2 DK. det er jo flere måneder siden den sluttede på TV2 Norge.

Jeg ser den også (så længe det varer), og har blandt andet set hele 24 Season 7 på TV2 Norge lang tid før den overhovede startede på TV2 Danmark.

Ærgeligt at den nu forsvinder.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu