|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 20:14 |
Hvordan skal man forstå hvad Touchsmart IQ500 er? Er det en multimedie PC som KUN kan vise billeder, video & afspille musik via det mediecenter software som er lagt i den eller det en alm windows computer med touch? Ville man kunne bruge den til afspilning af videomaterial (bl.a .mkv & BD) via en TV (hdmi eller dvi)? Pt. har jeg en Squeezebox duet og Extreamer til at klare mine opgaver som musik i stuen via forstærker/højtalere og videoafspilning via vores fladskærm/Tv, alt sammen direkte fra vores NAS, synology. Men denne lidt smukker gadget ville vel i princippet kunne erstatte det hele? Nogle som har erfaringer med denne "skønhed"?? Redigeret af Stay_Bamboocha - 20-Oktober-2009 kl. 20:22 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
Kald det bare for køkkencomputeren. Nu findes touchsmart i flere størrelserog jeg kan kun se den store blive brugt i børnehaver når de skal se billederne fra deres sidste udflugt, men den lille er såmænd handy nok til at kunne stå i køkkenet, og med win7 (det virker i øvrigt særdeles fortrinligt med touch) så har man jo let adgang til alle sine medier når man står og kokkererer. Jeg ville ikke bruge dem som præsentationsenheder, da de er bygget en tand for skrøbelige til at kunne håndtere en travl hverdag i et firma.
Personligt tror jeg faktisk de byggede den udelukkende som et proof of concept - at det kunne lade sig gøre. men på sigt med den rigtige software ville det kunne blive interessant. men der er ikke meget sjov ved dem i øjeblikket. |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
det er en computer med toch skærm jeg vile pasonlig selv aldri kune fine på af astate min pch-c200 med sådan en men vile da gerne have en til køknet
![]() Redigeret af tobiasl - 24-Oktober-2009 kl. 04:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |