|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 18:02 |
Hejsa.
Idag fik jeg så mit Operation Flashpoint 2 fra TheHut og smed det selvfølgelig i maskinen med det samme. Men blev dog noget skuffet. Alle sagde at det var fantastisk og har aldrig prøvet hverken 1'eren eller denne, men når det var så godt kunne det ikke gå galt. Jeg synes det virker lidt "tungt" i det, uoverskueligt, og ikke særlig godt gennemtænkt. Man skal lidt snige sig gennem markerne og udstyret man har er meget begrænset og både skyde og sigte virker ikke nær så godt com i CoD.. Det kan godt ske jeg bare lige skal lære det, men sådan er mit førstehåndsindtryk. Hvad siger i til spillet? ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Sorenhund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Jeg afventer at modtage det online... jeg har læst lidt forskellige ting på OFP forum..
jeg er også vant til COD og håber, at jeg kan benytte lidt af mine evner derfra, men tror, at det kræver et par timers tilvænning. Kan dog forstå, at spillet skulle være mega fedt når man spiller co-op og online.. |
|
![]() |
|
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
![]() |
Jeg spillede 1'eren rigtig meget og dengang var det helt fantastisk. Men det lagde vægt på at være mere "realistisk" end andre shoot-em-up's. Det samme kunne jeg tænke mig er præmissen i den nye. Det med at skulle kravle rundt i graset og vente på det helt rigtige samspil mellem vejr, fjendens patruljer og dagslyset er udfordringen i spillet - og det som jeg syntes gjorde 1'eren til et hit. Desuden var detaljegraden og landskabet i spillet mile vidt foran hvad der ellers fandtes den gang.
Jeg skal da helt sikkert prøve 2'eren ![]() |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
prøvede den på xbox360´eren, som klart levere den bedste konsol oplevelse, må indrømme flashpoint SLET ikke passer til konsollerne. det var også en enorm skuffelse.
Prøvede min mates udgave på pc, og der får man grafisk en enorm fed oplevelse, og tror at spiller man det meget, så vil man kunne lide det. synes bare det på mange måder virker 2 år for sent ude. |
|
![]() |
|
I.N.D.Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Jeg modtog mit Operation Flashpoint i torsdags og startede ud med at spille det med sværhedsgrad normal. Søndag middag var spillet allerede gennemført. Bag efter sad jeg og tænkte. Er det hvad vi har ventet på så længe. Et spil hvor man er blevet lovet at man kan bevæge sig hvor hen man vil og man kan køre/flyve i alt hvad man finder på sin vej. Fint nok de har lovet det, men man finder bare intet på sin vej. Jo 2 gange får man mulighed for at flyve i en helikopter (transporthelikopter) og 2 eller 3 gange er der mulighed for at køre i en jeep/Hummer….. På intet tidspunkt er der en mission, hvor man ligesom i det første spil skal flyve en mission i en kamphelikopter eller lave et angreb i en kampvogn Der er faktisk ingen steder hvor man overhovedet får mulighed for at sætte sig ind i en kampvogn eller kamphelikopter. Nu er jeg så i gang med at gennemføre spillet på hardcore, og der bliver man da virkelig udfordret på den fede måde. manglende intelligens fra fjenden og ens egen soldater (de går f.eks. lige ind foran en når man står og skyder Var helt vild med den det første Operation Flashpoint, og havde virkelig glædet mig til spille det nye i serien, og selvom jeg måske er kommet med lidt ”sure opstød” er det stadig et godt spil. Det er f.eks. mega fedt at ligge med en sniper rifle med termisk sigte og pløkke soldater på 500 – Håber at Codemasters meget snart kommer med en opdatering så de fejl og mangler der i spillet bliver rettet, for når de er det, får vi virkelig et mega fedt spil |
|
![]() |
|
Sorenhund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Synes jeg hører meget kritik om spillet (ps3)... overvejer om man skulle have købe MW 2 i stedet??
Nå, men der er ikke andet for end, at få egen hands-on erfaringer med spillet. Er der nogen herinde som skal spille det online på ps3? Er det virkelig så slemt med servere på ps3? |
|
![]() |
|
I.N.D.Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Jeg har forsøgt at komme ind på servere et par gange og det lykkes først for mig igår. De andre gang har jeg skulle sidde og vente 10-15 min før den fik kontakt hvor efter jeg så blev smidt af igen. Spillet er jo udviklet til PC og Xbox360, og det skulle man tydeligt kunne se på spillet rent grafisk. Har kun spillet det på PS3, men på de forskellige forum's bliver der snakket rigtig meget om at grafikken, er dårligere på PS3 i forholdt til pc og Xbox360. Sorenhund, jeg skal spille online, lige så snart det er blevet stabilt, så tilføj mig på din PS3 og lade os mødes på slagmarken PSN id: Sigsgaard P.s - Fandt langt om længe et amfibie køretøj i mission 3, som man kan komme op og køre i. Så nu er listen over køretøjer som jeg har prøvet i spillet oppe på 3. Hummer, amfibiekøretøj (aavp7a1) jeep (BJ2022 Machinegun Carrier) Det er da en begyndelse, men langt fra den liste som man troede man havde udsigt til: http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=3017 47 Redigeret af I.N.D.Y - 15-Oktober-2009 kl. 08:58 |
|
![]() |
|
![]() |
sejt.. jeg adder dig..
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Jeg har købt det til PC, og jeg synes det er fedt - og heldigvis med en lidt anden tilgang til genren end Battlefield og COD. Det eneste problem jeg har med PC versionen er, at jeg åbenbart skal ud og have købt mig en ny strømforsyning, mit grafikkort får ikke nok strøm, eller også bliver det for varmt, for så snart jeg prøver at smid AA på, så slukker min maskine, og grafikkortet skruer også en hel del op for blæseren, mere end det har gjort før :o) |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |