|
|
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 16:46 |
||
Redigeret af Lars - 23-Oktober-2009 kl. 16:52 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
reserveret
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
manke ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
||
Hvor meget er fragten ??? |
|||
![]() |
|||
manke ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
||
+ kan der kombineres farvemæssigt ? f.eks hvide sattelitter og sort sub !!! |
|||
![]() |
|||
HarboSound ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
![]() |
||
Fragt: Vær opmærksom på at sub10 vejer 21kg og kan derfor ikke sendes med postdanmark til en privatadresse. Eneste mulighed for at få leveret et sæt SAt10 eller HS62 med SUB10 er ved at få det sendt til en erhvervsadresse. Foreksempel dit arbejde. HS82 sættet kan kun sendes med en fragtmand da sættet vejer 107kg ialt. Du kan få det sendt til dit arbejde eller hjemmet. Der skal dog være nogen til at tage imod sættet når fragtmanden kommer. Fragtpriser: SAT10 med SUB10.....265kr HS62 med sub10.......475kr HS82.........................595kr
MIX: Det er muligt at mixe farverne på SUB og resten. Skriv det som en note under bestillingen.
|
|||
![]() |
|||
HarboSound ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
![]() |
||
OBS: Der medfølger både hvide og sorte stoframmer til de hvide højttalere. Både SAT10 og HS62. |
|||
![]() |
|||
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
||
Til dem der er i tvivl om hvorhvidt de skal købe sættet eller ej kan jeg lige komme med et par kommentarer.
Jeg har selv Harbosound 5.1 inkl. en Onkyo 606 reciever. Mange kender måske ikke Harbosound og tænker måske: "Nå, det er nok bare endnu et tilfældigt højttalermærke." og tænker ikke videre over det. Det gjorde jeg også inden jeg købte mit sæt. Lige indtil jeg fik sættet anbefalet både herinde fra og af MartinJohansen, som han hedder herinde. Men lige for at være helt sikker på mit køb, skulle jeg lige op til Ålborg og høre det. Der må jeg godt nok sige at det jeg hørte langt overskred mine forventninger. Det var en del bedre end jeg havde forestillet mig. Det hele blev så bare bedre, da jeg havde fået det hjem og stillet det op. Jeg kan også mærke at jeg er blevet meget mere glad for det hele henad vejen. Subwooferen især, er virkelig noget for sig selv. Den er rigtig god. Den kan man også sagtens beholde den dag man måske overvejer at skifte til lidt større højttalere. Jeg kan også henlede til en anmeldelse af subwooferen her på siden:http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.a spx?articleid=1524&zoneid=1 Den beskriver meget godt hvad subwooferen kan. Her til sidst vel jeg ellers bare anbefale det her sæt på det kraftigste. Det er et rigtig godt køb. Især nu, hvor prisen jo er sat endnu længere ned! |
|||
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|||
![]() |
|||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||
Hvor længe kører dette fælleskøb ?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Alle Antal bestillinger: 4
/Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
Mono ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
||
Hvad er forskellen på de 2 sæt beskrevet til en "lyd newbie" :) Jeg står nemlig og skal have et godt 5.1sæt og var faktisk blevet henvist til Harbo før dette fælleskøb. Hvilken forstærker anbefaler i til de 2 sæt? Mvh Christian |
|||
Popcorn hour a-110
Samsung UE46B7070 Samsung C5550 5.1 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Alle, Lidt om de 3 forskellige sæt. Generelt er der mange hensyn at tage når man skal købe højttalere. Pris, lydklang, størrelse, farve, design osv.. Oven i alt dette har man ofte den kvindelige faktor der spiller ind i beslutningen. Da prisen her er den samme for alle 3 sæt, så er den parameter klaret. Lydklangen i alle 3 sæt er den samme. De er tunet ind efter mine ører og jeg har forsøgt at ramme den samme gode lyd på alle mine højttalere. Et krav jeg har er at en højttaler skal kunne spille musik så det er en fryd at lytte til det. Det har jeg opnået på alle sættene. Kan de frembringe god lyd ved musik kan de også bruges til film, da filmlyd er mere taknemmelig. Her kræves en god center og sub....og det får du i alle 3 sæt. HS82 kan alt. Den spiller musikalsk og kan spille bragende højt. Er super til hård rock. HS62 er min egen favorit. Den har den blødeste mellemtone og er super til akustisk musik, pop og rock ballader. HarboSAT10 er en lille satellit, som formår at gengive musik så man tror det er en stor højttaler der spiller. Dog er det altid et kompromis at lave en lille højttaler og skal der udsættes noget på SAT10, så mangler den lidt i den nederste mellemtone. Det gør den lys at høre på, men SUB10 redder det hele hjem. SAT10 er det bedste kompromis når konen ønsker små højttalere Som forstærker til disse sæt vil jeg anbefale følgende: SAT10: Onkyo 507, 607, 706, 707 HS62: Onkyo 607, 706, 707 HS82: Onkyo 706, 707, 806, 807, 876
mvh Peter Harbo |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Demo Det er muligt at få en demo af højttalerne på Sjælland og Jylland. HarboSound mangler en mulighed for demo på Fyn, så hvis du er interesseret i et samarbejde, så ring eller skriv.
Sjælland: HARBOSOUND DEMO SJÆLLAND Jylland: HarboSound Vandmanden 18b 9200 Aalborg SV Email: info(a)harbosound.dk
Redigeret af Lars - 25-Oktober-2009 kl. 09:57 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |