|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xdk- ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 10-September-2009 kl. 17:14 |
Hej alle
Jeg søger gode råd/links til/forhandlerer af højttalerstandere til et par AVI ADM9.1 Størrelsen er 30 x 20 x 26 Vægt vist omkring 13 kg stk WAF er vigtig så standerne må ikke være for dominerende. Højtalerne er hvide. Hvad siger i? Redigeret af xdk- - 10-September-2009 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
Tifosi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Kan desværre ikke hjælpe, og håber det er i orden, jeg bruger din tråd. Jeg er mere interesseret i vægbeslag til AVI ADM9.1. Anyone? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Der er nogle flotte til salg her http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=67884& PN=1 Redigeret af Kampus - 24-Oktober-2009 kl. 23:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |