Ja det ser godt nok ud til at sonderkaer har blandede følelser vedr. emnet.
Håber ikke han bliver flået i stykker med alle disse modsatrettede følelser!!!
# spurv
Jeg er ked af at jeg ikke kan give et råd, men jeg tror at der ikke er så forfærdelig mange der har installeret det på en en bærbar. Ikke fordi det ikke er relevant men de fleste koncentrerer sig nok om deres "indendørsanlæg" nu, men lur mig om interessen ikke bliver overvældende når foråret titter frem når sommerhus og Campingvogn kalder!
Jeg har selv sidste år benyttet mig af et Terratech Synergy 250 USB. Det virkede fortæffeligt med det medølgende SW men jeg har ikke benyttet det med MCE.
At benytte minijack er vel ikke noget problem, da du jo ikke har noget bedre at gøre godt med i din bærbare. Der er jo ikke noget avanceret lydkort i computeren som du du ikke får glæde af, med mindre du har f.eks. Creative USB/PCMCIA eller lignende lydkort i din bærbare?
Så mangler du bare en udgang til dit TV. Har du testet at der er hul igennem til dit TV fra din bærbare. Det kan TV Tunerkortet ikke løse for dig
Hvis ikke du er på farten ville jeg nok hælde lidt $ i en stationær til at løse opgaven, i stedet for at putte investeringen i dyre dimser i din bærbare.