|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hubba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 19:26 |
hejsa vel hjemkommet fra ferien havde jeg glædet mig til at se mine film bestilt fra mowee.dk Men nej sådan skulle det ikke være 1 forsendelse kom ikk frem, 2 forsendelse kom ikk frem Er der andre der har samme problem med forhandler ?? Jeg har stadig film eller penge tilgode, men har sku næsten opgivet begge dele da manden jo dårligt svare på mail, og telefon når ja det har firmaet/manden ikke... ellers ville jeg bare lige ADVARE hold jer væk eller hav RIGTIG RIGTIG god tålmodighed.. En fustreret kunde |
|
lg 60 pk550n, marantz bluray 7003, marantz sr6003, samsung yousee hdd boks, monitor audio silver rs6, monitor audio silver rslcr,monitor audio silver rxsf, monitor audio rsw12
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Prøv at læse denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57081& KW=mowee&TPN=1 Du er bestemt ikke den eneste. |
|
![]() |
|
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
Ja der er allerede en tråd om det
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |