|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik_ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 11:45 |
Jeg skal have mig et 32" LCD fjernsyn til stuen, men jeg kan ikke beslutte mig for om det skal være 32PFL9604H eller Samsung 32B7070. Jeg har læst forskellige reviews, men er der nogen der har købt et af ovenstående og har erfaring med fjernsynet - tilfreds eller skuffet? Jeg hælder selv mest til Samsung, men overvejer om de nye LED fjernsyn skal betragtes som 1. generation og derfor godt kan have lidt børnesygdomme på de første modeller.
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Der er diskuteret en del om bl.a. UE32B7070 her.
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
Achim Muma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Kender ikke Philips'en, men kan kun sige at jeg er meget glad for min
ue32b6000 købt i Tyskland. Går ud fra at du overvejer 7070 på grund af designet. Jeg var selv i tvivl pga den røde kant på 6000 serien, men det ses ikke når tv'et er tændt plus det ikke rigtig er noget man ser når det er slukket. En del af de ting som 7000 serien kan som 6000 serien ikke kan ifølge Samsung kan dog åbnes for i servicemenu'en på 6000serien. Tænker bla på PIP og Wiselink. Jeg venter spændt på den 1. November for at se om tuneren i b6000vw købt i tyskland dur i DK. |
|
![]() |
|
jacob586 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Det glæder jeg mig til at høre om! Der er trods alt mange knaster at spare i Tyskland, men så længe der er tvivl om hvorvidt MPEG-4 tuneren virker i DK efter 1. november, tør jeg ikke købe. Har du prøvet om Boxer virker? Det er MPEG-4 og vel det samme som DR starter op 1. novmebr? |
|
![]() |
|
Achim Muma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
jeg skriver om mine oplevelser her: |
|
![]() |
|
Henrik_ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Ja, så endte det med at jeg købte Philips modellen 9604H fra Wupti, og det er jeg godt tilfreds med. Det virker perfekt, god billedkvalitet og ikke mindst er jeg rigtig godt tilfreds med lyden. Der er bestemt ingen grund til at købe en ekstra soundbar blot for dagligdags brug. Det kan godt være at Samsung vinder på tykkelsen, men lyden var horrible og kræver yderligere tilslutning af et lydanlæg for blot at se på almindelig fjernsyn.
Nu hvor det står i stuen og har erstattet det gammel 28" billedrørsfjernsyn, så er jeg fuldt ud tilfreds med tykkelsen på fjernsynet. Hellere et par centimeter end dårlig lyd.
Jeg skal dog lige vende mig til at det trods alt forbruger noget mere strøm end det gamle fjernsyn, men så glæder det mig at jeg ikke købte et endnu større fjernsyn end 32" tommer. 32" er nu engang den rigtige størrelse i en mindre stue, hvis man ikke ønsker et alter på væggen.
Hvis jeg skal sige noget negativt, så synes jeg der mangler en ordentlig Elektronisk Program Guide, her må jeg desværre slå over på min Sagem fra Boxer for at få det bedste overblik. Men alt i alt et flot fjernsyn både i brug og til pynt.
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Har du checket om den er up to date, med hensyn til firmware ?
Redigeret af stigc - 08-November-2009 kl. 16:09 |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har netop opdateret firmwaren i dag, og stadig samme mening om EPG'en. Men jeg vil undersøge mulighederne nærmere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |