recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sony kdl32p3550
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsony kdl32p3550

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: sony kdl32p3550
    Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 19:42
sony kdl32p3550 sådan en skærm har jeg fra bilka ,de har solgt den som boxer godkendt men jeg kan ikke finde den på sony.dk eller i boxers liste over ok udstyr

den viser fint yousee og anolog tv men jeg oplever et mystiske problem at slukker man det på siden af skærmen og skal tænde det næste dag så er alle instilllinger og kanaler slettet ,dvs listerne er tomme

service opdateringenr er koblet ud

billedet er ok men kan i sige hvad er det for en skærm bilka har solgt i sidste uge
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 20:19

Jeg kender ikke bemeldte model, men på mit Sony KDL-37W5500 virker on/off knappen på selve tv'et lidt anderledes end på fjernbetjeningen, ved at den går fra on til standby til off, hvor fjernbetjeningen kun går fra on til standby.

Hvis jeg husker rigtigt, så blev EPG timer-listen nulstillet sidste gang jeg slukkede tv'et på denne måde. Jeg slukkede dog kun ganske kortvarigt.

Måske virker dit tv tilsvarende og går i helt slukket tilstand, hvor den måske ikke husker alt i ubegrænset tid?

Det er dog bare en teori.

Så du skal måske nøjes med at bruge fjernbetjening til on/standby.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 20:26
Hvis bilka har annonceret med at det er boxer godkendt, burde den også være god nok. Men jeg ved det ikke med sikkerhed!
I princippet kan tv'et også være godkendt uden at være på boxers hjemmeside. Så vidt jeg kan se opdatere de ikke deres side så ofte. Derfor kan det jo være at den kommer på listen senere.
HVis det er vigtigt for dig kan du jo prøve at snakke med boxer/bilka support om det

Hvis du ikke kan finde tv'et på sonys danske hjemmeside er den med meget stor sandsynlighed importeret fra udlandet.
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 20:49
menuer og manual er på dansk 
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 852
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 13:44

Nogle af de store butikskæder får lavet typebetegnelser til de varer de sælger.

Før i tiden havde Elgiganten en prisgaranti, med 125 % tilbagebetalinf af diff, som galdt hvis man kunne finde det samme produkt andre steder - derfor fik disse store kæder mulighed for at få deres eget typenummer - tror på at det er det samme med Bilka´s produkt - har selv oplevet det samme med køb af et Sony tv, som havde et ukurrant nr i Bilka, ved forespørgsel i Sony Centret fik jeg i vide, at det var nøjagtig samme produkt 

Redigeret af Benny From - 05-Oktober-2009 kl. 13:45
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 15:09

jeg har nu snakket med sony de kunne fortælle det er en kampagne model de har fået lavet for bilka .det er en dk model fra sony dk

den skulle svare til en af deres s 5500 modeller i data

så det er ikke paralel import som man kunne frygte

Til top
bayswater Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Oktober-2009
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 09:24
Jeg har også købt et KDL-32P3550 i Elgiganten. Jeg oplever at "Favorit listen" tømmes efter at tv'et har været slukket nogle timer. Altså - man sætter listen op, men efter et par timer hvor tv'et har været slukket - så er listen tom igen. Oplever du det samme?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 09:41

det er den precise samme oplevelse vi havde med skærmen ,sony blev gjort opmærksom på det og sagde jeg skulle få det byttet omgående til et nyt i butikken hvilket er sket (købt i bilka vejle)

den nye skærm gør ikke denne fejl når det er slukket på siden .

jeg vil anbefale at du kontakter sony support da de skal vide at det ikke kun er mit tilfælde og de må lave en opdatering til skærmen .

support@sony.dk nævn at de har fået henvendelse om dette problem tidligere .

de punkter der hedder auto opdatering skal du koble fra da jeg oplever yousee laver opdateringer om natten så ens fav liste ikke passer mere

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 10:44
Ok, det var nu faktisk bare på standby, tv'et - jeg havde ikke slukket det på siden, men bare på remote'n. Måske er det nok bare at koble det der auto opdatering fra, som du skriver?

Tak for reply!
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 10:52

auto opdatering opdaterer kun og må ikke slette hele fav listen

du skal have ombyttet skærmen

jeg skal lige høre ,når du slukker skærmen kommer den så også med en masse klik lyde ,ligeledes når man slukker på siden

Til top
hypersnap Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2009
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 11:39

Ikke meget fidus i en favoritliste og for den sags skyld andre indstillinger på et tv, hvis de skal indstilles hver gang man har haft det slukket.

Mit W5500 gemmer alt hvad jeg gør, så få byttet hvis det ikke gør.

DrageMester:
Mit tv gemmer også indstillinger på favoritlisten og andet selvom jeg har det helt slukket (med knappen på siden af tv'et) eller hiver strømstikket ud.

Redigeret af hypersnap - 28-Oktober-2009 kl. 11:42
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 11:45
Hej igen.

Jeg har ikke prøvet at slå auto opdatering fra - det vil jeg prøve, og så se om den stadig sletter listen. Har i øvrigt skrevet til Sony, så må vi se, hvad de siger.

Mht. kliklyde - så ja, men kun når det tændes, har jeg lagt mærke til det. Stopper hurtigt - men lyder lidt underligt. Vil prøve at se om det også gør det, når jeg slukker det. Har faktisk ikke prøvet at slukke det på siden - jeg tester når jeg kommer hjem og giver lyd.
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu