|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
![]() Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 00:57 |
Jeg har i dag i Føtex købt en AGK DVB-T modtager model 10360. Jeg har i forvejen en Dantax-boks og har kun købt den nye for at kunne optage et program mens jeg ser et andet.
Da jeg prøvede timerfunktionen, kom jeg til den konklusion at der var en fejl på den, for den skiftede ikke kanal ift. timerindstilligen, og den tændte heller ikke fra standby-mode. Nu er det så langsomt gået op for mig at timerfunktionen vistnok blot er en reminder så man ikke glemmer et program. Dvs. den siger blot at det pågældende program starter nu, men gør der ud over intet. Dette er stor nedtur! ![]() Det betyder jo at det ikke vil være muligt at sætte DVD-optageren til at optage programmer fra flere kanaler idet man så skal skifte kanal manuelt på boksen. Er det sådan på alle bokse, altså at timerfunktionen blot er en reminder? Forhåbentligt ikke, men i så fald, hvad kan I så anbefale? Jeg var godt klar over at TV (især optagelser) ville blive møgbesværligt med det nye signal, men det er alligevel værre end jeg forestillede mig. Øv! |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Nej det er ikke mit indtryk at det er sådan på alle boxe. Har dog kun selv haft en Maximum og en Triax i hænderne. Kunne måske skyldes at til den pris SKAL der spares et sted. |
|
![]() |
|
vindfeld ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Har det samme problem (maximum T-102 FTA) Er der ikke nogen som ved hvor man evt. kan opdatere den? |
|
Mvh Michael
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Marlar,
Fandt du en egnet tuner med timer? Jeg synes at kunne se at Denver's MPEG4 FTA modeller har den ønskede timer-funktion. Der kan vælges optagelse direkte til USB - eller blot at vise udsendelsen ved en timer-programmering. Har dog ikke selv prøvet deres optagere (så det er ren teori - udfra manualen ![]() Se evt. selv manualerne til DMB-105HD og DMB-110HD modellerne (se efter indstillingen "reserve type"). DMB-105HD fåes i øvrigt i Harald Nyborg til 479,- i øjeblikket. Lad høre hvis du forsøger dig! /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
![]() |
Hej Lars
Nej, jeg har endnu ikke fundet en ny boks, men overvejer det stadig da det med timeren er lidt irriterende. Og der er stadig returret nogle dage endnu :-) Linket til Harald Nyborg viser at den er udsolgt for tiden, så hvis jeg returnerer den nuværende boks skal jeg leve med kun én boks til ca. 1/12 hvilket vil være lidt træls. Jeg vil dog lige smutte forbi min lokale HN og se om de evt. har én liggende. Tak for tippet! Martin |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Martin,
Se iøvrigt bruger-anmeldelsen af DMB-105HD i tråden her. Hans J skrev i går, at der var masser i Harald Nyborg i Køge (men ved selvfølgelig ikke om det er lige i dit nabolag ![]() /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tippet. Min mor bor i Køge :-)
Men nu prøver jeg lige vores lokale på Amager først. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |