|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dkrath ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 12:55 |
Hej Recorder, Jeg skal ud og købe mig et nyt fjernsyn til min nye lejlighed og vil i den forbindelse have mig et LED-tv. Jeg har ikke de store behov, men vil gerne kunne se digital tv og spille Playstation 3 i HD kvalitet. Jeg har kigget på Samsungs LED-tv, men er det kun 8-serien der kan leveres i sort? Jeg synes de andre LED-tv Samsung laver er røde alle sammen - er der noget jeg har overset? Hvilket LED-tv vil i anbefale mig ud fra følgende; max 42", sort, HDMI, MPEG4, max 10.000 kr. Mvh |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
bare så du ved er led tv stadig i lcd tv. forskellen er kun baggrundbelysning.
men du kan få en samsung 7070 i sort. Ved så ikke om du kan få den til 10k. Redigeret af xcardman - 29-Oktober-2009 kl. 13:16 |
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Mere om LED TV her: LG SL8000 var vel et godt bud i den prisklasse. Anmeldelse kan findes på samme side. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
LS8000 er ikke med led, men ja sikkert et fint tv.
|
|
![]() |
|
dkrath ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ja... nu i siger det, så er LG SL8000 faktisk et godt bud (på trods af at det ikke er LED). Er der nogen der ved hvor jeg kan se dette TV i en butik på Sjælland?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
dkrath. Nogen speciel grund til at du vil have et LCD-TV? M.v.h. P.S. Er du i familie med tkrath? |
|
![]() |
|
![]() |
Hey, Nej - der er som sådan ikke nogen grund til at jeg gerne vil have et LCD-TV, men jeg gider bare ikke have et Plasma-TV Tråden kan lukkes - jeg har bestilt et LG 42SL8500 herinde via gruppekøbet. Mvh |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Thomas? Og farmand starter med M? M.v.h. |
|
![]() |
|
![]() |
Helt korrekt..:-) Jeg er den yngste i familien :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Så har vi hilst på hinanden. Du var med, da dine forældre hentede deres anlæg. Du må hilse din Hr. fader. M.v.h. |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe, deres Bang & Olufsen anlæg? Det købte de hos en Bang & Olufsen forhandler i Århus, så vidt jeg husker. Det er måske dig? Meget godt husket af en forhandler alligevel. |
|
![]() |
|
![]() |
Jep. Nu kender jeg din far (og Thomas) "ved siden af" - dkfritidbil, FB, Biler I Bella m.v. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |