|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 20:06 |
|||||||
![]() |
||||||||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|||||||
Slet ingen der kender til dette sted? Det er yderst favorable priser kan jeg se...
|
||||||||
![]() |
||||||||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|||||||
Har kun handle i butik i Sønderborg,men kommer helt sikkert til at handle i butik i Odense også,for jeg har altid fået en god service hos dem
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Det ser også rigtig godt ud, og sikke nogle priser!!! Ligger der egentlig andre Pana center i Odense eller på Fyn?
|
||||||||
![]() |
||||||||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|||||||
Ifølge Panasonic.dk.
Men jeg synes han er for dyr. |
||||||||
![]() |
||||||||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|||||||
Får du penge for at promote firmaet? |
||||||||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Øh nej, jeg synes bare det er dejligt at der er kommet et Pana Center til Odense... Det er da fedt, specielt når det er til de priser!
Beklager meget hvis det støder dig, men så vidt jeg ved så er dette forum netop til at give tips osv. til andre entusiaster...!!! Redigeret af Strange - 30-Oktober-2009 kl. 19:56 |
||||||||
![]() |
||||||||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|||||||
Tænkte det samme |
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Det må være træls at se spøgelser overalt hele tiden... Det her var intet andet end en venlig oplysning da jeg blev glad for at der var kommet et pana center i Odense.
Var det ikke en idé at holde sig til topic og komme med erfaringer om stedet etc. i stedet for at ødelægge tråden med ligegyldige og spydige kommentarer...? |
||||||||
![]() |
||||||||
S. Jensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|||||||
Jeg har været i det nye Panasonic Center i Dalum/Odense. Det var en særdeles positiv oplevelse. Butikken er flot indrettet med flere rum, hvor tv, højttalere, projektorer og receivere kan demonstreres. Indehaveren er Jan, som nogen måske kender fra KT-Radio, Odense, hvor han arbejdede for nogle år siden. Jeg havde gode erfaringer med at handle med Jan, da han arbejdede i KT-Radio, hvor han efter min mening gav en god service, der byggede på indblik i produkterne, egne erfaringer og en vurdering af kundens behov, forstået således at han ville anbefale hvornår man med fordel kunne spare sine penge og hvornår man burde bruge flere og få mærkbare forbedringer i ens udstyr. Denne service oplevede jeg også, da jeg for nylig var i Panasonic Center i Dalum/Odense, hvor jeg fik god service i form af gode råd og hjælp til valg af produkter, tilbehør, opsætning og indstilling, da jeg købte mit nye Panasonic V10 og BD80. Med 30 måneders garanti via Club Panasonic, den gode service/hjælp og priser der stort set matcher de laveste netpriser i Danmark, mener jeg, at det er en no-brainer, hvor man skal købe sit Panasonic-udstyr, hvis man bor på Fyn eller omegn. Derudover er det mit indtryk, at Jan har bibeholdt sin store know-how inden for hifi og kan rådgive om valg af højttalere og receiver/forstærker. Jeg er ihvertfald en meget tilfreds kunde, som håber, at denne slags old- school god-service-butikker, med gode priser har en god fremtid. Med venlig hilsen S. Jensen |
||||||||
Panasonic V10 50 tommer, Panasonic BD80, Harman Kardon AVR 5500, Dynaudio Audience 82
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Det lyder sgu godt...
Tak for tilbagemelding. Redigeret af Strange - 31-Oktober-2009 kl. 00:40 |
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |