|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
palleti ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 18:33 |
Lidt overblik over Panasonics modeller søges. Jeg klarer mig pt fint med mit go'e gamle 36" CRT men før eller siden skal vi opdateres... og da jeg allerede nu ved det skal være Panasonic, ville jeg gerne høre lidt om hvad der gemmer sig bag de forskellige typebetegnelser, og hvilke modeller der anbefales. Og ikke mindst hvor man får mest TV for pengene. Skal bruges til alm TV-kikning via indtil videre analogt Stofanet, DVD osv., vil nok interessere mig for 37-42".
|
|
LG B6 55" + Humax YS-4000 tvboks, 7.2 Yamaha RX-A860, Yamaha Blu-Ray, B&W LCR6 2S center, B&W 683 S1 gulvhøjttalere, B&W DM601 S3 baghøjttalere, Yamaha YST-SW300 12" sub.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Online Point: 6288 |
![]() |
Hej , og velkommen til recordere.dk MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
palleti ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Hej hopgreve og tak for hurtigt svar - men det jeg egentlig håbede på var at nogen på forhånd havde fordøjet de tekniske beskrivelser og f. eks. kunne give en kort forklaring på hvad der adskiller de forskellige serier. Og kommentere på lcd/plasma debatten, er Panasonic mest til plasma eller? |
|
LG B6 55" + Humax YS-4000 tvboks, 7.2 Yamaha RX-A860, Yamaha Blu-Ray, B&W LCR6 2S center, B&W 683 S1 gulvhøjttalere, B&W DM601 S3 baghøjttalere, Yamaha YST-SW300 12" sub.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Online Point: 6288 |
![]() |
Hej , ja Panasonic er bedst til plasma. MHT de forskellige modeller kan det ikke nævnes bedre end der står på PP radio`s hjemmeside , så hvor langt sidder i fra tvèt? og hvad vil i betale?. Hvis du går ind på flatpanels kan du læse tests af de 3 populæreste tv i serien , nemlig X , G og V modellerne , og de er alle 3 gode tv i hver deres prisklasse... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |