|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
matthaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 15:58 |
Hej
Jeg er rimelig ny i tv-junglen, og skal ud og have mig et nyt tv. Jeg vil gerne have et 42" tv, mærket er ikke så vigtigt, det vigtige er naturligvis at der er et godt billede, og har de nødvendige egenskaber (mpeg4, dvb-c osv). Jeg tænker i en prisklasse omkring 5000 kr. men er det overhovedet nok penge at smide efter sådan en bandit? Har surfet lidt rundt og set det her: Panasonic TX-P42X10Y - som ca. koster en 5000 krMen kom gerne med kommentarer om det er helt ude i skoven... |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Glimrende valg i din prisklasse.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Der er ikke meget jungle i verden tilbage.
så den var hurtig fundet. jeg siger også et Glimrende valg til 5000 kr. har selv haft den tidligere model og den nye er bedre på især sort. flatpanels.dk har en test af den. |
|
![]() |
|
matthaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
ikke andre tv der kommer på niveau med dette, har jeg ramt plet ;)
Det kan ikke gengive full-HD vel, er det ikke et kæmpe minus??? Redigeret af matthaus - 30-Oktober-2009 kl. 16:31 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Nej ikke på din 42 tommer og hvis du ikke skal bruge htpc. ellers kig på deres 42S10 model, men koster lidt mere heller et godt billede og uden full HD i denne prisklasse. |
|
![]() |
|
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() |
køb det.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nu spørger jeg nok dumt, men "skal" man ikke have full-HD, eller sagt på en anden måde er det ikke dumt at købe et tv der ikke kan modtage fuld HD?
|
|
![]() |
|
![]() |
Man modtager ikke Full HD. Blu-ray er det eneste som udnytter full HD. men en x10 kan modtage 1080P og nedscalere til dens panel opløsning. du skal vel sidde 1-1.5 meter fra før du kan se en forskel. dvd og tv og full HD lige meget. selv den nye dr HD kommer til at kører 720P. den eneste grund til jeg skiftede min px80 HD ready ud. var et bedre billede og 50 tommer. absolut intet med full HD Men du kan gange prisen med 4 for min så fint blu-ray på min i et helt år. det er bare blevet et salgsudtryk. over 50 tommer og projektor er full HD en fordel Redigeret af xcardman - 30-Oktober-2009 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Tillykke, du har fundet det rigtige TV!
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan vil I sammenligne denne model? http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=450659 den koster det samme som panasonic'en, men har full-HD... |
|
![]() |
|
![]() |
har kun et og sige glem det. køb en pan 42S10 hvis du åbenbart ikke kan undvære full HD. som du ikke kan se |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Nej nej nej nej nej, hold dig til Panasonicen. Du vil ikke fortryde det... På den der skærm ved du ikke om du spiller spil eller ser en film.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |