|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mith2004 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-December-2006 Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2009 kl. 15:42 |
Hejsa Jeg håber at I kan hjælpe.... Min gamle Sony LS500 dvdafspiller er ved at stå af så jeg skal finde en afløser og gerne en som IKKE er Sony Det er vigtig for os at den er lyn hurtig, forstået på den måde at når man trykker på de forskellige funktioner virker de med det samme. Altså når man trykker på Power on tænder den med det samme, og når man trykker på play afspiller den med det samme. Kan man stadig få sådan nogle Blue-ray afspillere? Hvis ja! Navn og model
På forhånd tak
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Oppo'en er pæn hurtig. Den tænder selvfølgelig med det samme, men åbner også skuffen med det samme når man trykker på eject, også selvom man lige har tændt afspilleren. Den er også hurtig til at loade osv. Der er sikkert andre afspillere som er lige så hurtig, men har ikke prøvet dem, så kan ikke nævne andre en oppo. |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Lynhurtig og blu-ray, er vist ikke 2 ord som hører til i
samme sætning ![]() Når det er sagt, så er det begyndt at blive bedre. Min BD80 er blevet rimelig fornuftig efter sidste firmware opdatering. Nu er det ikke længere et irritationsmoment. |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
"Stadig" er nok så meget sagt, de har aldrig rigtigt været der... |
|
![]() |
|
mith2004 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-December-2006 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Stadig var en fejl.... Teksten er klip/klisteret fra mit indlæg i DVDafspillere og jeg glemte at få det rettet :)
Undskyld min uvidenhed, men hvad er en Oppo'en |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
PS3 er hvis den enste der kan det, der er hvis ingen BD afpiller der er
super hurtig, men de er blivet beder, men stadig ikke i klasse med en
normal DVD afspille, så der går nok nogel år før vi er der, probmet med
BD format er at det bygge på Java, og det tage tid desvære lange at
opstarte, og nogle film er være end andre.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg fundet ud af hvad en Oppo er: http://www.av-connection.dk/?PGr=2557&ML=1087 Men den er lidt ud over min prisklasse
Så jeg tror at jeg må holde mig til en alm. dvd afspiller der er lyn hurtig. Jeg har alligevel ingen Blue-ray film |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hvis du har en fladskærme. kan det jo betale sig at kikke efter en
Blu-ray afspiller en der er god til at opscale DVD's, så lande man igen
på Oppo BDP-83 som jo er super god til DVD afspiller, prøve om du kan
spare det ekstra op.
Og en Oppo BDP-83 er slet ikke så hurtig som en normal DVD afspiller, selv om den er hurtig. |
|
![]() |
|
![]() |
Kan man samligne en Blue-ray med en dvdoptager i hurtighed??
|
|
![]() |
|
miffe2507 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Det er jo som at sammenligne kokosnødder med kartofler. Så skal vi have fat i nogle index-tal, baseret på et troværdigt observationssæt. Chancen for at der er nogen der ligger inde med det, er forholdsvis lille. Jeg låner selv min storebrors playstation 3 til at se blu-ray film på, og jeg synes ikke at opstartstiden har været en belastning på nogen måde. Tiden går alligevel med at starte fjernsynet op, stille det ind på den rigtige kanal, tænde for anlægget, stille det ind på den rigtige indgang, og det ønskede lydformat. Hvis der alligevel er tid til overs, kan man jo altid bare hente en snack i køkkenet... Redigeret af miffe2507 - 31-Oktober-2009 kl. 17:13 |
|
![]() |
|
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() |
Opstartstiden afhænger til dels af disken. Blandt de hurtige BD-afspilere kan man nævne Philips BDP 9100. Kan fås til 3200,00 kr.
|
|
![]() |
|
HybridHans ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg har en LG BD390, synes den er rimelig hurtig til at loade discs, har lige taget tid med stopuret: Eject fra slukket: 2 sek.Power til menu: 19 sek. Starte film, fra eject for at lukke til isbjørnen er der på en nordisk film BR discs: 14 sek. (incl. skuffe-lukning og spin-op) Dvs samlet tid fra slukket + fjerne gammel disk til den nye spiller: 19 + 14 sek = 33 sek. Playeren starter menuen op mens den ejecter. En anden disk fra en anden distributør skulle dog bruge 30 sek for at starte, så det afhænger meget af discen. Hov, der er lige kommet en ny update til den i dag, må se hvad der er nyt senere, den er ved at downloade. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |