|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() Sendt: 01-November-2009 kl. 21:38 |
Hej forum.
Jeg har til mine forældres genbo købt en Maximum T-501 DVB-T modtager og forsøgt at installere den her til aften. Boksen er forbundet til et Samsung LCD-TV der hverken har DVB-T eller C. Jeg kan ikke få lyd på de danske kanaler. Hverken via HDMI, SCART eller phono. På de svenske kanaler går det fint. Hvad f... er meningen? Har jeg gjort i nælderne og købt en forkert boks, eller kan jeg gå ud fra at den er defekt? På mig virker det besynderligt at den godt kan vise billedet på DR, men ikke lyden. Jeg har forsøgt at scanne efter en opdatering, men den fandt ikke noget. Skal boksen stå på en bestemt kanal for at opdatering via antenne virker? MVH tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 01-November-2009 kl. 21:53 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
MUX1 bruger ikke HE-AAC lyd, men de bruger heller ikke AC3, men PCM, så den er vel ikke stillet til AC3.? Jeg ved ikke hvilket lydsystem der bruges i Sverige. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Der var ikke så meget at vælge imellem. Man kunne på HDMI vælge mellem stereo og multi-kanal. Jeg valgt stereo. Jeg har ikke set en menu hvor jeg kunne vælge mellem AC-3, HE-AAC eller andet.
Det er denne boks jeg har købt. MVH tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 01-November-2009 kl. 22:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |