|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 16:55 |
hey der. er der nogen der lige ville give et bud på hvorfor jeg ikke kan afspille noget over ps3 mediaserrver uden det hakker i billedet. hele mit netværk er koblet op trådløs. mit signal på ps3 er på ca 87%. min router er en linksys wrt160n. |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
ps3 er kun egnet til afspilning via kabel, ellers kan den godt hakke... prøv evt med audio filer de kører sikkert fint uden hak.. også er det båndbredden på det trådløse til ps3eren som svinger for meget i performance |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() |
ville jo gerne undgå kabel. kan man evt. sætte en trådløs modtager i ps3 som så forstærker signalet til den. hvad med dem , man kan sætte i stik kontakt,kunne det evt virke.så vil man jo slippe for kablet. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ville dette sæt kunne gøre det. Linksys PowerLine Network Kit PLTK300. det lyder da til at være smart.
|
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jomen den konstante bitrate du har på et trådløst giver dig ikke nødvendvis den bitrate du gerne vil have for korrekt stream på film (især hd) Men hvilke indstillinger har du på din wrt160 kører du med wep eller wpa2 kryptering? |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
wpa2, troede ikke det havde noget at sige..
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Prøv lige at checke dine indstillinger på din router, jeg kører med følgende: basisindstillinger trådløs -> netværkstilstand "blandet", Frekvensområde automatisk Trådløs sikkerhed (hvis du altså kører med den) -> wpa2-personal, "TKIP eller AES", adgangsord "skaldufindepåetellerandet" udskiftning af nøgle står vist på default "3600" avancerede trådløse indstillinger -> står alt mit på default hvis du skal have fuld skrald på det trådløse er det vigtigt at du kører med disse indstillinger ellers får du ikke "300mps" på det trådløse Redigeret af rhsin - 30-Oktober-2009 kl. 20:44 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
okey, det vil jeg så lige kigge på. takker for svarene. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
lige et nyt spørgsmål. kan jeg købe en trådløs modtager, hvor jeg kan koble yousee boks/ps3/wii boks på. hvor den så får signalet fra min router. |
|
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
ja det kan du. sæt en router op som access point eller køb et access point med lan porte. f.eks denne. og håb på at du kan tvinge 50 mbit igennem |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg har selv prøvet både en wet54 og har i øjeblikket en plk300 begge har funget fint for mig, men da jeg fik brug for flere stik valgte jeg powerlinket da du der får 4ethernetstk mod 1 på wet54. Hastigheden er et lille mulehår bedre på det trådløse net, som gennemsnit.. men det virker som om at powerlinken er lidt mere stabil i flowet. Begge er dog dybt afhængige af de forhold de befinder sig i, og det vil påvirke hastigheden meget, du skal derfor forvente hastigheder som ligger på mellem 1/4 op til 1/2 delen af det som der reklameres med under almindelige betingelser. pt kan jeg fint streame hd materiale fra min NAS men er i tvivl om jeg kan få fuld udnyttelse af blu ray over min powerlink, jeg prøver.. ellers kommer der en ethernetledning ind.. men kan først finde ud af det når jeg får min popcorn c-200, men se iøvrigt mine netværkserfaringer her |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
PS3 understøtter 802.11g som er max. 54 Mbps. Den reelle hastighed er dog meget lavere.
Det er umiddelbart fint nok til at streame audio, men med video giver det problemer. Ikke så meget på grund af hastigheden, men fordi video er meget kritisk med at datastrømmen er konstant. Det prøver nogen routere at løse, ved at have en funktions som kaldes noget ala WMM (wireless multi media) der giver prioritet til video/audio streaming. Men, ligegyldigt hvad, så er trådløs ikke egnet til video. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |