|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() Sendt: 01-November-2009 kl. 09:58 |
Hejsa Jeg har 2 stk Digiality CX302T bokse, og begge bokse kan ikke finde nogen Kanaler efter omlægningen inat. Redigeret af stigc - 01-November-2009 kl. 10:36 |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
askov ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Hvad er det for nogle digiality bokse hvilken model ?
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Har gjort det tydeligere hvilken boks der er tale om.
|
|
Stig
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
CX302 er MPEG2 så den kan kun vise MUX1. Så derfor er der intet andet at finde på den. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved godt det kun er en MPEG2, men derfor burde den da kunne finde de kanaler der kører MPEG2 ? |
|
Stig
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den frekvens du modtog på i går, er ikke den der skal bruges fremover. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ubl_ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg havde det samme problem med min digiality 302.
Helt død, kunne ikke finde en eneste kanal. Opdaterede softwaren til nyeste version Kunne nu finde finde de fleste kanaler, men DR kanalerne virkede ikke. Jeg resat den med kode 7139, startede forfra og nu virker den sgu ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Sten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Slettes optagelser på HDD ved reset 7139 eller sw update?
|
|
![]() |
|
ubl_ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Ved opdatering af sw kan det være/ske at optagelserne på hdd ikke kan afspilles efterfølgende. På min skete det ikke. (er dog sket tidligere).
Reset koden slettede intet. Man får bare æren at starte fra en frisk. |
|
![]() |
|
Sten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg kører med næst-nyeste SW. Har nu reset den med kode 7139. Nu kører den igen
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Min kører med nyeste software, så jeg må hjem i aften og prøve at |
|
Stig
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Min CX302 fandt heller ingen kanaler, da jeg lavede ny søgning i går. Jeg slukkede og tændte derefter bagpå og lavede en manuel søgning på kanal 53 og så fandt den uden problemer kanalerne i MUX1. Jeg har ikke eksperimenteret yderlige, men tidligere har den ikke fundet hverken Boxers MPEG4-kanaler (som man jo heller ikke vil kunne se) eller testudsendelserne fra KBHMUX. Min Pioneer HDD-recorder, der også kun har MPEG2, finder det hele. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |