|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() Sendt: 02-November-2009 kl. 22:52 |
Hey burde billedet ikke være mere skrapt efter det er gået over til digital? Synes bare det er det samme? Men det er måske ikke billedet der bliver bedre bare fordi det er et digital signal?
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
Jo. Er du sikker på at du får digitalt signal?
Hvad har du har udstyr og udbyder? |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Jamen om jeg er sikker på at få digitalt signal? Der er jo ikke analog mere? Så jeg får vel digitalt signal?????? Bor i en boligforeing som har A+ |
|
![]() |
|
![]() |
SKal lige siges at jeg ikke har søgt nye kanaler igen? Det hele er som der plejer med pladser mm.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Lukningen af de analoge signaler 1/11 vedrører kun dem, som ser tv via egen antenne.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Okay.. der blev man sgu så meget klogere.. Trode det var helt slut. Jamen jeg tror jeg vil give mit kabel tv et opkald imorgen og hører hvad det er for et signal de sender.. For kvaliteten er den samme som for en uge siden. ikke noget vildt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |