|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mreiche ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 21:11 |
Har overvejet B8050 et stykke tid, men har aldrig set det
live i 46", og har kun set SD på flere 40" udgaver. Men har til gengæld set Blueray på 46" B70x0. Har så idag set et vs. Sharp LC46LE700S, og det var et meget pænt billede, som det kunne præstere med Blueray som input. LE700S er også pæn at se på, men virker ikke helt så gennemført, som finish'en på B70x0 eller B8050. LE700S har knap så mange features, men er også billigere. Er der nogen der har set begge skærme, og har en mening omkring billedekvaliteten? Hvis man ser bort fra billedet, så har B8050 en del flere features, som DLNA og internet adgang. Men hvordan er det egentligt med de internet widgets. Er det blot billigt blikfang, eller virker de gennemført? Kan man eksempelvis få streamet HD-klip fra Youtube i samme kvalitet, som man kan på en PC? Der bliver nævnt på testen hos Flatpanels, at Widgets er langsomme. Kan nogen sætte nogen tal på? Kan man installere flere? Er indholdet af content library konstant? Og hvordan med streaming af 1080p materiale kan det lade sig gøre (evt. hvis man tilslutter den kablet)? Hvis det mest er lir med de ekstra faciliteter på B8050, så er der også SL8x00 og SL9000 fra LG, har de generelt en bedre billedekvalitet? Har læst nogle tests på nettet der ikke tyder på det... /Michael NB. Jeg HAR overvejet diverse plasma, men burn-in, retention, lydstøj (skærm og blæsere), strømforbrug, og ikke mindst typisk et mælkehvidt billede i oplyste lokale r har diskvalificeret dem alle. Retfærdigvis er bedste billede jeg har set været fra en Pio KRP 600 :-) Redigeret af mreiche - 30-Oktober-2009 kl. 09:24 |
|
![]() |
|
mreiche ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
**** BUMP ****
Er der virkelig ingen, som vil fortælle noget om deres erfaring med widgets på Samsung B70x0 eller B8050??? |
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Sharp LC46LE700S fik du købt den eller ?
|
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Achim Muma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
se en test af dem her: http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1255 341088 |
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Det var nu Sharp modelen
|
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
![]() |
@RigoRigo: Nej har ikke købt endnu.... da jeg prøver at
finde ud afm om det ekstra lir der følger med Samsungen, er pengene værd. @Achim Muma: Tak for links! Men jeg har været der. De tests er som sådan også OK, men der mangler beskrivelser af flere af de små detaljer.... |
|
![]() |
|
![]() |
Hvor man kan se life Sharp tv er ?
|
|
streetwear |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan du hos Elgiganten i Herlev.
|
|
![]() |
|
![]() |
dder kommer jeg sku ikkemlige over, er fra Odense
|
|
streetwear |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Alt det net-gejl der sidder i Samsung 8, findes også i 7 serien. Blot til info.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for info. Jeg er dog klar over det. Jeg kan dog bedre
li' kantdesignet på 8'eren. En dyr kant :-). Men der er så (heldigvis) de 2 tests hos Flatpanels.dk hvor 8'eren får bedre anmeldelse. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
Jeg har en 7070. Det er ikke noget jeg bruger meget. Men de widgets er ikke så langsomme som man kunne tro. Jeg vil tro det er lidt efter din forbindelse også. Du kan sagtens få flere. Da jeg fik min kunne man bla. ikke gå på youtube, det er så kommet nu. Så der kommer nok flere efterhånden. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |