Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
|
Emne: Feedback vedr. det nye forum Sendt: 04-November-2009 kl. 10:50 |
Hej alle.
Jeg har åbnet denne tråd, så i kan komme med feedback vedr. det nye forum.
Bemærk: Det design i ser nu er midlertidigt, indtil vi får det integreret i recordere.dk's design.
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
kbh4
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 721
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 10:55 |
Det var hurtigt du kom på igen. Jeg har skrevet om en fejl her: linkSamt om et ønske her: link-Kent
|
|
|
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 11:01 |
Det kører hammergodt lige nu hastighedsmæssigt. Det er for mig ret vigtigt :-)
|
mvh Christian
|
|
Breddam
Guld medlem
Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 11:09 |
Vedr. mails, så vil jeg foreslå, at emnet ikke ser sådan ud: recordere.dk forum Svar i Emnet : Feedback vedr. det nye forumMan kan med fordel udelade recordere.dk forum Svar i Emnet : Der er alligevel afsender på, så jeg er ikke i tvivl om, at det kommer fra recordere Venligst Søren
|
|
prinder
Super bruger
Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 278
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 11:14 |
Det nye RSS feed indeholder titlen på forumsektionen, f.eks.: "Feedback vedr. det nye forum : Det kører hammergodt lige nu hastighedsmæssigt...." Det gør det lidt svært i de fleste RSS-læsere at se indlæggets reelle overskrift.
Det ville være fedt hvis det kunne ændres til: "Det kører hammergodt lige nu hastighedsmæssigt...."
Det ville også være fedt med lidt flere indlæg i RSS-feedet. Der kommer ret mange indlæg og man kan nemt misse nogen hvis man kun kan se de sidste 10.
Ellers rigtig godt arbejde med at få forum op at køre igen :-)
/Peter
Redigeret af prinder - 04-November-2009 kl. 11:15
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895
|
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 11:32 |
Hej alle. Som i kan se virker email nu. Jeg skal nok kigge på jeres forslag og tilbagemeldinger i aften. Jeg skal dog lige passe mit daytime job også
|
|
|
Kandersen
Platin medlem
Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 11:42 |
Vil gerne lige sige et par ord her.
Det nye forum rummer mange nye funktioner, samt ikke mindst at tingene ikke længere ligger hvor de gjorde før. Nogle ting skal afstemmes, funktioner skal rettes til osv. Hav lidt tålmodighed, så er jeg sikker på, at Hummelmose nok skal nå igennem det hele. RSS feed skal konfigureres manuelt, såvidt jeg husker.
Brug tiden på dels at nyde hastigheden, der er forøget nu med adskillige tusiende procent, og afprøv de nye funktioner imens/find de gamle.
|
|
|
Badsted
Guld medlem
Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 11:46 |
Jeg synes det ser super godt ud, kører knaldhamrende hurtigt og jeg kan skrive indlæg....
Det er for mig det vigtigste... Ikke at knapperne ligner sig selv...
Men jeg savner muligheden for at se seneste XX antal beskeder, da jeg bruger den rigtig meget. Men jeg kunne se på et indlæg at det kommer....
Dog ser det ud som om at denne funktion med at se aktive emner fungerer lige så godt....
Flot arbejde og tak for det
Med venlig hilsen
Henrik Badsted
|
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 11:49 |
Jeg lover at kigge på seneste emner og de lister der er på forsiden i aften.
|
|
|
Kandersen
Platin medlem
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 11:59 |
Badsted skrev:
Jeg synes det ser super godt ud, kører knaldhamrende hurtigt og jeg kan skrive indlæg....
Det er for mig det vigtigste... Ikke at knapperne ligner sig selv...
Men jeg savner muligheden for at se seneste XX antal beskeder, da jeg bruger den rigtig meget. Men jeg kunne se på et indlæg at det kommer....
Dog ser det ud som om at denne funktion med at se aktive emner fungerer lige så godt....
Flot arbejde og tak for det
Med venlig hilsen
Henrik Badsted |
Henrik, brug Aktive emner oppe i højre hjørne. Den er faktisk temmelig god, og du bestemmer selv siden hvornår. Hvis du lader den stå, så vil den stå til siden du sidst var inde på forumet.
|
|
|
Roland
Guld medlem
Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 12:12 |
Jeg vil godt komme med et lille ønske/bøn - som går ud på, at forumdelen bliver centreret, så det passer udseendemæssigt med hovedsiden. Det ville pynte gevaldigt og desuden gøre sig godt på de mange widescreen skærme, som mange folk efterhånden har erhvervet sig.
Derudover så ku' jeg godt ønske mig, at det med, at der åbner ny side, hver gang man bevæger sig rundt i forumdelen - ikke videreføres til den kommende nye forumdel. Det er imo alt for bøvlet og gi'r ikke en særlig smooth arbejdsgang, at ha' alle de åbne sider.
Synes iøvrigt det midlertidige her, kører ret fint og kvikt. Farvevalget er imo knap så fascinerende - måske noget mere neutralt med færre farver og knap så glinsende.
Mvh. Roland
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
|
|
Kandersen
Platin medlem
|
Sendt: 04-November-2009 kl. 12:18 |
Roland skrev:
Jeg vil godt komme med et lille ønske/bøn - som går ud på, at forumdelen bliver centreret, så det passer udseendemæssigt med hovedsiden. Det ville pynte gevaldigt og desuden gøre sig godt på de mange widescreen skærme, som mange folk efterhånden har erhvervet sig.
|
Øhh, det er centreret her hos mig. Bruger IE8.
Roland skrev:
Derudover så ku' jeg godt ønske mig, at det med, at der åbner ny side, hver gang man bevæger sig rundt i forumdelen - ikke videreføres til den kommende nye forumdel. Det er imo alt for bøvlet og gi'r ikke en særlig smooth arbejdsgang, at ha' alle de åbne sider. |
Den åbner da ikke en ny side hos mig. Eller så forstår jeg ikke hvad du mener med åbner en ny side. Det er kun hvis man trykker på et link i et emne, at den åbner en ny side.
Roland skrev:
Synes iøvrigt det midlertidige her, kører ret fint og kvikt. Farvevalget er imo knap så fascinerende - måske noget mere neutralt med færre farver og knap så glinsende.
Mvh. Roland |
Farvevalg og ikke mindst design skal nok komme. Det er en ekstrem kunst i sig selv, at integrerer et forum som dette med resten af recordere.dk. Hummelmose har været nødt til at fokusere på at få forumet op og køre, og så arbejde stille og roligt med integreringen samt design.
Det skal nok komme, det er jeg ret sikker på.
|
|
|