|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jens0791 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Dnmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 04-November-2009 kl. 11:25 |
Jeg har planer om at købe et 32-42" fladskærm med MPEG-4.
Min kone har til gengæld planer om, at tv'ets ramme skal være hvid.
Er der nogen der umiddelbart vil anbefale et tv ud fra ovenstående oplysninger?
Prislejet er under 5000 kr.
På forhånd tak.
Mvh. Jens
|
|
![]() |
|
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Det kunne være den her:
Samsung og Sony gør en del i hvide fladskærme.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
Kan helt bestemt anbefale et hvidt tv.
Samsung og Sony er nok de eneste der laver hvide skærme i din prisklasse. |
|
![]() |
|
Jens0791 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Dnmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Tv'et ved FONA ser interessant ud. Tak for det.. Ved du om man kan trykke pause i f.eks en fodboldkamp el. hvis man lige skal på toilet eller andet?
Mvh
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
http://www.thansen.dk/product.asp?c=3084454345&n=416712152&pn=416712413
![]() Med morsom hilsen
Henrik Badsted
|
|
![]() |
|
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
God løsning fra T. Hansen
![]() Svar skyldig mht. pausefunktionen.
Tror i øvrigt ikke, at billedet hos Fona viser den rigtige model. Den kan i stedet ses her:
eller her:
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Jeg har 22" udgaven af Samsung tv'et (LE22B546) og det har ret meget backlight bleeding i top og bund. Det er især slemt, da vi bruger det i soveværelset, og det er meget distraherende. Jeg ved ikke om vi bare har været uheldige med dette tv. Har ihvertfald overvejet at få det byttet.
|
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
![]() |
Det er altså ikke en mulighed selv at lakere?
Har slet ikke overblikket over hvad der er et godt og et dårligt køb, men MPEG4 og pause er vigtigt.
At den er hvid er ikke længere et must, men hun vil ikke have mere end 32", siger hun.
5000 er også absolut max, så det ville være dejligt at finde noget billigere..
Hmm..
Mvh. Jens
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved I om man evt. kan pausere, hvis man køber en dvd-recorder med funktionen, eller er det ikke så enkelt?
Mvh.
|
|
![]() |
|
mreiche ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
De eneste fjernsyn som kunne have en pause-funktion indbygget, er dem som har indbygget en harddisk. De eneste jeg kender til som har det er NAD fra HIFI-klubben. Men det er måske en bedre idé at købe en seperat harddiskrecorder, som kan det. Husk at overveje om den skal have DVB-T i disse tider.
Mht. max. 32" så er det måske med udgangspunkt i hvor stort det gamle fjernsyn er. Og størrelsen på et (og så gik der lige lidt tid med at finde andre batterier til tastaturet :-) gammeldags CRT-tv er egentligt mest teknisk, og så lidt prismæssigt. Hvis du vil have det større, så prøv engang at klippe nogle plader ud af pap for et 32", 37" osv. og hold dem op på væggen, måske det kan hjælpe :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |