|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 12:18 |
||
Nogen der kende noget til ovenstående afspiller fra LG?
Den kan afspille mkv, divx og xvid (det er desværre alt, jeg har kunne finde frem til lige pt.). På LG's hjemmeside skriver de, at den har trådløst netværk. Men hvad med kablet? Der står desuden, at den har indbygget digital tuner. Der står bare ikke nævnt hvilken. Nogen der ved det? Kan man bruge denne afspiller til at streame video fra en NAS? Skal NAS'en så have installeret fx. Twonky? Kan den også afspille avi, wmv osv? Link til LG's side: Her |
|||
Anders
|
|||
![]() |
|||
Trolix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Sjovt at du søger info om denne maskine, for jeg har gjort det samme tidligere idag. Der er diskussioner omkring den HER og HER Jeg overvejer også samme maskine og vil gerne høre evt. argumenter mod at investere i den. Ellers tror jeg den bliver købt meget snart. Skal man egentligt hellere købe LG HR400 i stedet (selv om den er dyrere) eller hvad er dette forums mening om den maskine? |
|||
![]() |
|||
Zuma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
||
LG HR400 kan vist ikke streame som BD390 kan. Derimod har den DVB-T tuner og 160GB HDD, så den kan anvendes som HDD optager. |
|||
![]() |
|||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||
Det sjove er jo bare, at hvis man kigger på LG's egen hjemmeside omkring BD390, så finder man denne tekst:
Lidt mystisk. Nå, men jeg har fundet ud af, at den har LAN port også ![]() I følge diverse fora er der dog lidt problemer med afvikling af diverse video klip enten via DLNA eller CIFS. Forhåbentligt er det noget, som snart bliver rettet. |
|||
Anders
|
|||
![]() |
|||
Trolix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Altså, ifølge de kommentarer på Amazon.de som købere af BD390'eren har lagt op, så fungerer det upåklageligt med streamingen. Se HER for kommentarer og HER for "dansk" Google oversættelse, hvis det kniber med det tyske. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok, det er da godt at høre.
Jeg har set den hos redcoon.dk til 1847kr, hvilket jo er ret billigt. Er der nogen der kender til redcoon.dk? |
|||
Anders
|
|||
![]() |
|||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
||
Der er IKKE indbygget tuner og din NAS skal kunne håndterer software, for at få det til at spille. NAD T577 bruger samme grundbase som LG390 og det funker fint med streams fra PC'en af. I NAD'en fulgte NERO HomeMedia med i kassen til at agerer server. Ved ikke om der er noget med til LG'en.
Redigeret af Rysz - 31-Oktober-2009 kl. 18:15 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tuneren er så en fejl fra LG's side. Jeg har også fundet et billede af bagsiden, hvor der ikke er antennestik.
Hvis man NAS har Twonky installeret, så virker det (det har jeg i hvert fald læst). Så der er jeg dækket ind. Samtidig har LG'en fået support for CIFS i en nyere firmware (dette kører dog ikke helt optimalt endnu, men det kommer nok snart i ny firmware). Der følger også NERO HomeMedia med (igen, har jeg læst), men det skulle ikke være nødvendigt at benytte, når man bruger fx. Twonky. NAD T577? Den kan jeg ikke finde noget om på HFK's hjemmeside. Jeg kan finde T587, men der nævnes INTET omkring netværksstreaming (undtagen fra fx. youtube). Desuden er mkv ikke understøttet - kun DivX, som skal afspilles fra en USB disk. Hvis den skal understøtte BD-live så skal man tilmed placere end 1GB USB stick i usb-porten. Dette vil så sidde og stikke ud foran på maskinen (ikke specielt smart, synes jeg). Med kun 1 USB-port bliver det en værre skiften frem og tilbage. Det, synes jeg ikke, virker specielt smart. Alt dette undgår du med LG'en... (som tilmed er billigere) Redigeret af andefeldt - 31-Oktober-2009 kl. 18:31 |
|||
Anders
|
|||
![]() |
|||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
||
Det er fordi det er en ny model der bliver præsenteret om kort tid, sammen med lillebroderen T557. Har testet dem begge inden launch og netværksstreamen fungerer til UG |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok, kan du sige noget om pris på sådan en fætter?
![]() |
|||
Anders
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
T557 kommer til at stå i 2999,- og T577 (med netværk) ender i 4999,-
Redigeret af Rysz - 02-November-2009 kl. 08:33 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der er så et pænt prishop fra kr. 1847,00. Da der er tale om en afspiller (streamet materiale og så Blu-Ray), hvad er det så man skal bruge et tv-tuner til? Jeg spørger mere af uvidenhed her... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |