|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Seatrout ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 06-November-2009 kl. 12:03 |
|
Er blevet helt rundbarberet af at læse om de her nye bokse...Hvad pokker skal man købe??!
Står og mangler en boks til de nye gratiskanaler. Vil ikke ofre over 1000kr., her i den spæde opstartsfase. Det skal være en boks, der skal kunne vise DR's nye kanaler + så har jeg hørt, at TV midtvest også går i luften med en kanal om formiddagen??
Hvad er det bedste køb til dette med de ovenstående "krav" i mente???
Mvh. Michael L. Ps. det skal også være en model, der stadigvæk er på lager hos onlinebutikken.
Var ude i "felten" i dag(Thisted) for at få vejledning og købe en boks, men ALT var udsolgt?? - ( Syntes jo at de burde have forudset et mega "run" på de her bokse....og få et meget stort lager hjem i tide)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Snup du bare en Maximum eller AGK i Føtex. De må ha' mange endnu
![]() |
||
![]() |
||
HIL1963 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
De billige bokse skulle virke ok, men husk at BoxerTV overtager rettighederne til Tv2 fra 2012 så køb ikke en alt for dyr boks hvis du skal skifte den om 2 år alligevel. Blot til info.
Glemte lige den nye DR HD kræver din boks kan modtage Mpeg4
Se evt priser her http://www.pricerunner.dk/cl/229/Digital-TV-boxes?attr_1386=8460&attr_1040=4449&sort=3
Kan se denne model har kortlæser så den må kunne bruges til Boxer også.
Redigeret af HIL1963 - 06-November-2009 kl. 14:20 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Med det watt forbrug ville jeg gå i en stor bue uden om Sagem boxen. Der findes flere "grønne" boxe med et forbrug under 10 watt og ½ watt standby
![]() |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Har selv lige sat en Maximum T-102 FTA op i dag,til mit beovision 3,bruger bare et kabel på ca 1.2 m som antenne,med et signal niveau på 97 med en afstand på 26 km til Tommerup senderen,menuen og teksttv er ikke noget at råbe hurra over,ellers virker den ok,hvad kan man også forlange til en pris under 500 kr
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() Redigeret af Kampus - 06-November-2009 kl. 15:58 |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Jeg troede da,at de dyre var væsentlige bedre i teksttv,men nu er det bare til soveværelset,og billedekvaliteten vil jeg nok ikke se forskel på,om det er den dyre eller billige på mit beovision 3,det er jo forbundet med scartstikket. |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() Til scart forbindelse vil du ikke kunne se forskel på en dyr og billig box.
![]() |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Du skal bruge en DVB-T boks med MPEG4 for at modtage kanalerne i MUX 2 (DR K, DR Ramasjang, DR Update, DR HD, Folketinget).
Boksen skal være HD ready for at kunne modtage DR HD - så pas på, for et par bokse med MPEG4 er ikke HD ready. På dette sted kan du finde links til en oversigt over bokse hvor også el-forbruget fremgår, et link til forbrugerstyrelsens test m.m. Jeg anbefaler at købe en boks med kortlæser til Boxer TV, selv om man ikke påtænker et Boxer TV- abonnement, fordi det fra 1.1.2012 måske blive nødvendigt at have kortlæser for at se TV2 gratis. I øvrigt kan du her finde Oversigt over digitale modtagerbokse hos pricerunner |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
Seatrout ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
Tusind tak for alle jeres svar.........jeg blev måske klogere ;-)
Mvh.
Michael L. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |