|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stoferr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() Sendt: 05-November-2009 kl. 17:00 |
Hej, så er Braveheart endelig udkommet på Blu Ray her i Europa. Jeg elsker filmen, men inden jeg bestiller, vil jeg gerne høre om filmen er i samme super kvalitet her i Europa, som version der blev udgivet i USA?
For hvis ikke, vil jeg da ikke ødelægge filmen, jeg frygter at Blu Ray udgaven kunne være ødelæggende ligesom Blu Ray udgaven af Gladiator :(
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Braveheart skulle være helt ok, og slet ikke i den ringe kvalitet som Gladiator, ellers håber jeg snart at der komme en ny overførelse af Gladiator, noget det ved noget om det
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12428 |
![]() |
Braveheart er en rigtig god udgivelse, på højde med nogle af de bedste der er udgivet til formatet. Der er hverken brugt det ene eller det andet skrammel, som man ødelagde Gladiator med.
Der forlyder intet om en genudgivelse af Gladiator. Folk har selvfølgelig købt den i spandevis, så der er ikke meget motivation til Paramount/Universal for at lave en ny. |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Hej,
jeg har netop modtaget min braveheart fra amazon.co.uk med DK undertekster og jeg er generelt godt tilfreds med kvaliteten. Kort og godt en super god transfer. /Halsted |
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Braveheart i Sapphire udgaven, hvor der skrives (US import) Er det Region B med danske undertekster? |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
Har lige set UK udgaven af Braveheart - er helt sikkert en af de bedste transfers jeg har set
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12428 |
![]() |
Eftersom der skrives US IMPORT er det selvfølgelig ikke region B. Det er den amerikanske udgivelse, som er låst til region A, og den har ingen danske undertekster. |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Har lige købt Breaveheart i StereoStudio til min far i gave. Men nu bliver jeg i tvivl. Folk skriver om Sapphire udgaven. På den jeg købte stod der noget med "Jubilæums udgave" eller lig. Og billedet på fronten var dette : http://www.amazon.co.uk/Braveheart-Blu-ray-Mel-Gibson/dp/B002LE87QW/ref=pd_cp_d_h__1_img
Er det en "ordentlig" udgave jeg har købt mig??. Købte den netop fordi den skulle være rigtig flot på Blu-Ray.
Redigeret af SilverLine - 09-November-2009 kl. 09:21 |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg har også den udgave, og det er en rigtig flot udgave. Så du kan være helt rolig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Så steg Mandags humøret :-)
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |