|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JeppeK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 07-November-2009 kl. 10:35 |
|
Da Maximum ikke pt har nogen update fil tilgængelig til T-102´eren er jeg meget fristet til at prøve at opdatere med en fil fra AGK (10360) eller Strong (8100), da fjernbetjening og menu indhold er helt identisk, så indmaden er sandsynligvis den samme.
Er der nogen der har erfaringer med om der er nogle bivirkninger (har hørt at en opdatering af Maximum med AGK filen gør at Maximum boksen så pludselig kan vise video via USB ![]() ![]() ![]() Er der nogen, der har prøvet med Strong 8100 update v1 på en Maximum boks?
|
||
![]() |
||
jtcrec ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2009 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Jeppe K:
Hvis dine fristelser fører til handling, så husk at filnavnet sandlynligvis skal være helt exakt (i hvert fald til AGK boksen)
AGK:MTC_MSD7828_DH2836.AP
Strong:8100:STRONG_SRT8100.AP
Maximum T-102: ?????
Det er også dette der holder mig tilbage fra sådant et forsøg. Jeg har problem med MPEG-4 16:9 genkendelse i AGK boksen(skulle resultere i letterbox), og det var jo nærliggende at prøve med Strong-firmwaren, MEN risikoen for en død boks......
I øvrigt hvordan har din Maximum det med letterbox i 4:3 på de nye kanaler DR K DR Ramasjang ?
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
|
Redigeret af Ham_Der - 07-November-2009 kl. 12:06 |
||
![]() |
||
JeppeK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Det er så vidt jeg kan se det samme på Maximum - der er ikke nogen automatisk genkendelse af 16:9 - man kan dog skifte ved at trykke på en af de farvede knapper på fjernbetjeningen (kan ikke lige huske hvilken) - har du prøvet det?
|
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Gul knap ![]() Redigeret af ghost-the-man - 07-November-2009 kl. 12:39 |
||
![]() |
||
jtcrec ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2009 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Korrekt: Gul knap toggler mellem de forskellige aspect-ratio tilbud.
Og mit problem (AGK):
Ved DR1-DR2-TV2-DR HD kommer der letterbox ved valget "4:3 Letter box".
Ved DR K- DR Ramasjang-DR Update er der ingen forskel på de forskellige indstillinger.
Er Strong 8100/ Maximum T-102 også sådan ?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Tror at ved DR K og Rammersjang er det fastlåst til det lille billede. Kan heller ikke skifte aspect ratio på min Triax box
![]() |
||
![]() |
||
Mads333 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
|
Har selv en T-102. Hvad mener du med optagelse af tv?? T-102 kan ikke optage.
Har du prøvet nogle af de nævnte opdateringer? Og hvis, hvordan er det gået??
Er der nogen der ved om den opdatering til Maximum T-1300 der gør at den kan optage evt. virker til T-102??
Er egentlig ret tilfreds med T-102 men der er nogle ting som trænger til en opdatering. |
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
|
Den skal tilsluttes en video, men den var udsolgt i vores Bilka.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |