|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 31-Januar-2006 kl. 16:17 |
Kan det tænkes, at der er interesse for et nyt fællskøb på den ret populære JVC DR-MH300? Fælleskøbet laves hos den samme forhandler og med de samme betingelser og priser som sidst. Se disse betingelser her. (link til den gamle info- og tilmeldingsside, der altså er lukket for tilmeldinger). Det skal bemærkes, at der primært kan laves fælleskøb på den sølvfarvede model idét den sorte model først kan fås fra april. men hvis der er nogen, der gerne vil vente til april med den sorte model, er de velkommen til at give deres besyv med. Læs om erfaringerne her: JVC DR-MH300 - erfaringer, spørgsmål mv. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej Jeg føler mig lokket!! Kunne gode finde på det.
|
|
![]() |
|
Gavtyv ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Forslaget kom jo fra mig! Count me ind. |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
![]() Redigeret af SJ - 16-Maj-2006 kl. 00:53 |
|
![]() |
|
JackCarver ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Sted: Virgin Islands Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg er med på det
|
|
![]() |
|
overkongen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg er med på den.
|
|
![]() |
|
Preben DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Også her er der interesse.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Ja, ja - er der flere?
![]() ![]() Redigeret af Thorvald |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Sprocket ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Det lyder interessant |
|
![]() |
|
niha ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
God idé - jeg er interesseret
|
|
![]() |
|
Sprocket ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Har du et bud på hvor der er kan forventes levering. Ved godt at det er lidt tidligt, men snakker vi uger eller måneder? |
|
![]() |
|
![]() |
Vi snakker nok uger - med mindre du vil have en sort model, så snakker vi måneder, nemlig april.
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |