|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 11:05 |
Jeg har kigget en del på fjernbetjeninger og er kommet frem til at jeg vil købe mig en Harmony One og har fundet den hos elgiganten til 899. inden jeg køber den vil jeg høre om der er nogle der at spottet den billigere et andet sted. http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tilbehor/LT9150000 36/logitech-universal-fjernbetjening |
|
![]() |
|
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Hej Jeg tror da at det er sådan en jeg har liggende hjemme - pakket ud, men ikke brugt. 500,- Mvh. |
|
![]() |
|
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
har sendt dig en pm |
|
![]() |
|
Phantasize ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Hej
Blev den solgt? Hvis ikke er jeg interesseret :) |
|
![]() |
|
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Hej Ja, den fandt en nye ejer Mvh. |
|
![]() |
|
![]() |
ja og jeg er godt tilfreds med fjernbetjeningen, yousee's hdbox er ikke så nem at betjene, men stadig lige så god som den orginale var. kæresten har sagt ok for den og er glad for der nu kun ligger en på bordet frem for 4. |
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
sådan en kunne jeg sku osse godt bruge - hvis der er flere der har en til at ligge :-)
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Bruger også en Harmony One,fik byttet 5 fjernbetjeninger ud med en,god investering
![]() |
|
![]() |
|
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
Jeg har lige bestilt en fra Happii.dk (1082 kr) sammen med en Harmony adaptor til PS3 (254 kr) og så 69 kr i fragt
![]() Jeg synes ikke det er så galt. De var det billigst jeg ku finde som også havde dem på lager. SHG har en god pris og ligger lige om hjørnet fra mit arbejde, men de andre forventet leverings dato hele tiden ![]() |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
Noldi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
![]() MVH
J. Bendixen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |