Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
niepe
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
|
Emne: Plasma ligger ned under transport.. Sendt: 10-November-2009 kl. 18:25 |
Synes lige jeg ville dele denne som jeg faldt over på QXL.dk..- Salg af Plasma..
Jeg vil helst ikke sende det da det er for risikabelt med post danmark
og et plasma tv må ikke ligge ned pga farverne. Er der mere jeg kan
hjælpe med skriver du bare.
forsat god dag herfra...
|
|
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 10-November-2009 kl. 19:23 |
El Plasma-tv må godt ligge ned,men ligesom alt andet med glasfront er der en risiko for vridning med skade til følge som ikke er så udtalt ved stående transport.
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 10-November-2009 kl. 23:46 |
Skyum skrev:
El Plasma-tv må godt ligge ned,men ligesom alt andet med glasfront er der en risiko for vridning med skade til følge som ikke er så udtalt ved stående transport. |
Sjyum, du misser helt pointen - sælger tror farverne forsvinder hvis det ligger ned. Det er en udbredt skrøne blandt de helt unge gamere, at plasma ikke må ligge ned, da "farverne i de enkelte pixler" flyder ud. Nej, ikke at glasset går i stykker, men at du istedet står med en pøl af røde, blå og grønne farver
|
|
Skyum
Guld medlem
|
Sendt: 10-November-2009 kl. 23:51 |
Anima skrev:
Skyum skrev:
El Plasma-tv må godt ligge ned,men ligesom alt andet med glasfront er der en risiko for vridning med skade til følge som ikke er så udtalt ved stående transport. |
Sjyum, du misser helt pointen - sælger tror farverne forsvinder hvis det ligger ned. Det er en udbredt skrøne blandt de helt unge gamere, at plasma ikke må ligge ned, da "farverne i de enkelte pixler" flyder ud. Nej, ikke at glasset går i stykker, men at du istedet står med en pøl af røde, blå og grønne farver
|
Ja men det kan jeg da godt se , men det ændrer da ikke på fakta Et Plasma MÅ GODT ligge ned
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
Ghia
Bruger
Oprettet: 27-November-2005
Sted: Norway
Point: 150
|
Sendt: 11-November-2009 kl. 08:22 |
Poenget er vel at ja, det må godt ligge ned...men ikke under transport.
|
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60 | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables |
|
|
Skyum
Guld medlem
|
Sendt: 11-November-2009 kl. 09:07 |
Ghia skrev:
Poenget er vel at ja, det må godt ligge ned...men ikke under transport. |
Den må ogs¨å gerne ligge ned under transport
|
|
|
Ghia
Bruger
Oprettet: 27-November-2005
Sted: Norway
Point: 150
|
Sendt: 11-November-2009 kl. 13:30 |
Hvem betaler hvis glasset sprekker ? Jeg kontaktet "min" butikk og fikk følgende opplyst : "Hvis en kunde selv avhenter et plasma-TV, får han/hun beskjed om at den skal STÅ under transporten. Om kunden likevel lar TV ligge ned under frakt, og glasset ryker, er det IKKE en garanti-sak, og kunden må selv betale for skaden."
|
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60 | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables |
|
|
Skyum
Guld medlem
|
Sendt: 11-November-2009 kl. 13:39 |
Ghia skrev:
Hvem betaler hvis glasset sprekker ? Jeg kontaktet "min" butikk og fikk følgende opplyst : "Hvis en kunde selv avhenter et plasma-TV, får han/hun beskjed om at den skal STÅ under transporten. Om kunden likevel lar TV ligge ned under frakt, og glasset ryker, er det IKKE en garanti-sak, og kunden må selv betale for skaden."
|
Sådan er de selvfølgelig altid. Hvis du selv smadrer glasset er det jo aldrig dækket af garantien, uanset om tv'et ligger eller står
Da jeg fik afhentet mit gamle Panasonic plasma, lagde han det ned og da jeg undrende spurte om det kunne tåle at ligge ned forklarede han at det sagtens kunne ligge så længe det lå stabilt.
|
|
|