undskyld, - men jeg vil bare sige at jeg altid har været meget glad for min infocus x9, -
jeg tror det er vigtigt ikke at lade sig forblænde af alt for megen lir som man alligevel hurtigt glemmer, -
jeg har aldrig, - og nu har jeg haft infocus x9 i snart 1 år, - overhovedet haft brug for bedre billede, - jeg tror at 99 procent almindelig mennesker vil være mere en tilfredse med den kvalitet, -
både til tv, hd etc.
Et lærred ville jeg heller ikke købe med mindre din væg er helt ubrugelig, - det er min da der er en dør og et fjernsyn, - købte et lærred fra et eller andet svensk firma og det var billigt, -
naturligvis kan du få et andet billede hvis du betaler meget mere, - OG hvis du har de 2 billede ved siden af hinanden når du ser film, - ellers lægger du ikke mærke til det, - det vil jeg virkelig mene :)
Hvis du er projektor "nørd" (og det er kærligt ment) så er det en anden sag, - for så bliver du alligevel aldrig tilfreds ligegyldigt hvor mange penge du bruger, - der vil altid være et eller andet du synes kan blive bedre ;)
vh
Godowsky