|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() Sendt: 12-November-2009 kl. 13:51 |
Hejsa
Jeg får jo mine påmindelser om opdateringer til Windows. Nu har jeg så glæden af en påmindelse om installering af SP2.
Jeg har prøvet hver gang (ca 20) at installere, men den vil aldrig fuldføre. Derfor skal jeg så se på den påmindelse igen de næste mange dage.
Andre der har problemer med at installere??
![]() |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg havde, øh og hvad gjorde jeg for at få den? Jeg mener jeg krydsede af inde i listen over hvad opdateringer der var tilgængelige at jeg kun ville installere SP2 og så fik jeg den. Men ellers kan du nok installere den via Microsofts hjemmeside. - Eller måske har du fået noget i retning af samme problem som jeg havde med Windows Update (virus).
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Får du ikke nogle fejl i din Event Viewer når Windows Update forsøger ?
Du kan finde din event viewer via Højre klik på denne computer og vælge manage/administrer.
Check under Windows logs.
mvh
Matrix
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() |
Jeg er inde i event viewer, - men ved ikke rigtigt havd jeg skal kigge efter
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad havde du med Windows Update?
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Se dette emne: Windows update - Vista. Og emnet Antivirus software.
Redigeret af Thorvald - 13-November-2009 kl. 15:05 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
i Event vieweren skal du under system se om du har noget listet med rødt som passer på tidspunktet hvor du forsøgte at opdater, evt forsøg at opdater igen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |