|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 07-Februar-2006 kl. 16:26 |
||||||||||||||||||||||||
Kunne det tænkes, at der kunne være interesse for et fælleskøb på JVC's topmodel indenfor LCD fjernsyn - LT-37M60?? Denne model har implementeret Clear Motion Drive - JVC's svar på Philip's ClearLCD. Allerede S60 modellerne, der er en generation yngre end M60 har et kanonflot billede, fra alle kilder. Desuden har fjernsynet kortlæser til hukommelseskort. Er der interesse? |
|||||||||||||||||||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
![]() |
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Afhænger jo naturligvis en del af prisen - hvad er det forventede prisleje? |
![]() |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Hmm., meget godt spørgsmål - det kan fås til 22.999,- og hvor meget vi så kan få i rabat ved jeg ikke. Men jeg skal nok undersøge det og se om ikke jeg kan få halet et fantastisk tilbud hjem.
![]() |
Thorvald. |
![]() |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Ser desuden ud som om den fås i flere farver.
|
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Tak for oplistningen af de tekniske info'er. Og - nej, den kan ikke fås i flere farver - kun i helt sort som det billede jeg viste. Billedet Lahan viser er et LT-xxS60B. |
Thorvald. |
![]() |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Waaauw manner - cool - det var ikke lige den forklaring du gav mig i din mail til mig, Brian - den kunne jeg kun fortolke som, at det kun var den helt sorte model, der produceres. Den sorte model er da kanonflot, men modellen med sølv og sort ramme er om muligt endnu flottere. Nu bliver det bare sværere, at vælge... Den helt sorte model - kan umiddelbart leveres, med normal leveringstid. Den eksklusive model - sort ramme omkring skærmen og sølvfarvet kabinet - kan godt leveres, men med længere leveringstid.
|
Thorvald. |
![]() |
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Kan den leveres med DVB-T tuner?
|
![]() |
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Hvis det er næste version og bedre end S må den vare god?http://www.dinside.no/php/art.php?id=262108 Leif |
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Ja, det er sådan et S60 modellerne er 5. generation og M60 modellen, som vi snakker om her, er 6. generation. Forskellen er bl.a. Clear Motion Drive og hukommelses-kortlæser, som nordmanden gerne ville have haft i testens fjernsyn (S60 modellen).
|
Thorvald. |
![]() |
SMS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Ølstykke - DK Status: Offline Point: 123 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Kunne godt være interesseret i den sølvfarvede model. |
/ Venlig hilsen Søren.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |