|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() Sendt: 14-November-2009 kl. 10:28 |
Jeg fik min Harmony one (og Harmony PS3 adaptor) for et par dage siden og jeg må sige at indtil videre er jeg meget tilfreds med den.
Mens jeg var ved at prøve at finde ud af "Favorits" faldt jeg over denne webside med rigtig mange gode "Icons" ![]() http://www.iconharmony.com/icons/ Jeg har CD's store pakke og der var ikke mange Icons som jeg ikke kunne finde (kun de nyeste kanaler som lige er kommet) og da jeg kun kunne udvælge 24 til favoritter, kom jeg ikke til at mangle nogen alligevel (så også de fleste fra Viasat ![]() Det kan betaler sige og bladre igennem alle Icon siderne fordi der ligger nogle gemt hvor jeg ikke nødvendigvis ville ha forventet... ellers er det meget gennemskuelig. Redigeret af Rob801 - 14-November-2009 kl. 20:00 |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
takker for infoen.. kom endelig med flere tricks til os andre der lige har fået den :)
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Jeg har fået Randall til at lave ikoner til DR HD, DR K og DR Ramasjang - så de findes også på http://www.iconharmony.com/ nu.
-Kent |
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Stort, tak skal du have. Jeg foretrækker iconerne med sort baggrund hos iconharmony. Men er siden ikke ret ofte nede? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |