|
Køb af TX-P42G10 |
Besvar |
Forfatter | |
Freddy
Bruger Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
Emne: Køb af TX-P42G10 Sendt: 16-November-2009 kl. 09:44 |
Hej med jer, Jeg har (efter lidt rådgivning herinde) besluttet mig for at købe et Panasonic TX-P42G10 – nu skal jeg så bare lige vælge hvor! Har i nogle erfaring i kan dele, såsom Dustin Home, Elgiganten eller et andet sted der er godt? Det ser ud til at være billigst på Dustin Home, men hvordan skal man regne med at Dustin Home leverer? Er det noget med at være hjemme en hel dag osv.? Jeg bor i KBH området. Tak for hjælpen, F |
|
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
Sendt: 16-November-2009 kl. 09:57 |
Jeg har selv købt hos NBradio et par gange. De leverer stort set fra dag til dag og ringer først og aftaler en tid. De er dog lidt dyrere end dustinhome.
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
Freddy
Bruger Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
Sendt: 16-November-2009 kl. 10:27 |
Hej OleA
Jeg har kigget lidt på dem, og der er nu godt nok ca. 1000 kr at spare ved at købe hos DustinHome og det har lidt at sige. Men tak for svaret...
/ F
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |