|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skinner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 16-November-2009 kl. 00:21 |
Hej
For noget tid siden bestilte vi her i hjemmet YouSee kabel tv. Efter en uge fik vi et brev om at d. 16. nov. ville vi kunne se tv. Nu er klokken så slået 12 og dagen er kommet, men hvornår på dagen vil jeg kunne finde kanalerne? Har prøvet at lave en søgning, men har intet fundet. Det skal siges at vi har et CRT tv, men det skulle efter sigende ikke have noget at betyde, da de også udsender deres signal analogt.
Jeg ville gerne høre fra jer andre der har Yousee om, hvordan det gik for sig, da I fik yousee?
Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Sikkert inden for almindelig arbejdstid (8-16)??
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Tålmodighed ... Det ER jo YouSee
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Ring til Yousee og hør ad, de kan bedre fortælle dig hvor langt processen er kommet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg Yousee, skulle lige bruge en andet antenneudtag, doh..!
Nå men jeg har fået indlæst alle kanaler undtagen dem der er digitale. Hvis jeg nu gerne vil se de digitale kanaler, hvad skal jeg så gøre? Købe et TV med DVB-C tuner eller købe en DVB-C tuner? Skal jeg købe/leje den de har hos Yousee for 89kr. om md, eller er der andre løsninger som evt ville være smartere og billigere?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er andre løsninger der kan bruges, og som nok også delvist er bedre, men de er ikke billigere. Det vil ikke med andre boxe være muligt med PPV, Start forfra, og Arkiv. De funktioner er kun i You See modtagerne.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Beholder du dit gamle CTR-fjernsyn, får du næppe nogen forbedret billedkvalitet ved at få en digital boks, men du kan modtage nogle ekstra tv-kanaler der kun sendes digitalt. Til et billedrørs-fjernsyn kan den billige Sagem 60 være god nok. Selv om du fik en dyr HD-boks, er det ikke muligt at se HDTV, så længe du ikke har et HD-ready tv. Du kan finde en oversigt over dine muligheder i en vejledning som jeg her skrevet, og som der er link til her Den er sikkert særlig nyttig for en ny YouSee-kunde der gerne vil bruge lidt tid på at orientere sig i sine valgmuligheder. Redigeret af Vilhelm - 16-November-2009 kl. 19:37 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, tak for linket.
Hvor køber man en Sagem 60 og hvad må man give? Evt. en brugt kan vel også gøre det?
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
jeg har en brugt til 200, hvis det var noget...
Den står vist til 495 på yousee.dk |
|
![]() |
|
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
En Samsung HD boks kan køre på et CRT via Scart. Boksen vil vise HD programmateriale i SD kvalitet.
Det er op til dit temperement om du behøver Startforfra og Arkiv-TV, Cinema fungere både på Sagem60 & Samsung bokse.
Beslutter du dig for Samsung HD boks er den fremtidssikret når du får en fladskærm.
En Samsung HD boks Skal have forbindelse til BredBånd for at StartForfra og Cinema virker, med en Sagem60 kan der bestilles film bare man har en Mobiltelefon til rådighed.
|
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Det kan du se på side 1 i den vejledning, jeg linkede til ovenfor. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |