|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 16-November-2009 kl. 13:41 |
I tråden "Forslag til det fuldendte fladskærms-tv" er der kommet en del spørgsmål, praktiske såvel som tekniske vedr. Henrik og Otto's projekt. Får at holde forslag og spøgsmål adskilt syntes jeg det kunne være en god ide at lave denne tråd. Selv har jeg et par spørgsmål som jeg ikke har kunne finde svar på i den anden tråd (er der svaret i den anden tråd, så undskylder jeg på forhånd). 1) Panelfabr. og type? 2) Størrelser |
|
![]() |
|
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Prototypen er et lcd panel,samsung,40"...
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det er helt fint, jeg må så bare appellere til noget forståelse for at der er mange ting som vi enten ikke kan eller ikke vil give konkrete svar på på nuværende tidspunkt.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9434 |
![]() |
Generelt virker det som en spændene ide, men tvivler desværre på at det bliver mere end en ide.
Finanskrise, samt vil der være penge til vidreføre produktet. Hvordan vil det være med garanti ? Hvordan står man hvis i laver en Alfaview ? Hos almindelige mennesker vil brand værdien helt sikkert mangle. Tror der er en del som får noget status ved at have f.x. et B&O tv. Vil det blive et grønt tv ? lav energi samt produceret på den rigtigt måde ? Men held og lykke, tror desværre ikke helt det vil opfylde mine krav, mest p.g.a. af størrelsen / prisen. |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Indtil videre er min eneste kommentar til dét, at det er en fejl at antage at vi fortæller alt omkring hvor vi står. Som nævnt andetsteds, at vi vælger at informere netop nu, betyder ikke at vi lige har fået idéen. Men jeg har ikke tænkt mig at diskutere forretningsstruktur i dette forum, derfor har jeg ikke leveret nogen informationer om det. Det straffes jeg så med igennem nogle forudindtagede kommentarer, det er fint nok, det tager jeg med. Vi skal nok informere mere tydeligt omkring stabiliteten i projektet, til dén tid hvor det bliver relevant, dvs. når folk kan lægge bestillingerne. Men der er ikke et eneste af de kritiske indlæg der er kommet med noget vi ikke for længst har afklaret.
Mht. hvorvidt der er et marked for det, og om folk vil købe et tv der ikke står et mærke på de kender, så har udstillingen givet os dét vi først og fremmest kom efter, nemlig en bekræftelse af at der findes et marked for det.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Den anden tråd bliver bare så lang og besværlig at læse fordi folk (forståeligt nok) ikke kan lade være med at stille spørgsmål.
Så hvis de kunne stille dem her, så kunne du og Henrik svare på det der nu engang kan svares på.
Jeg betegner mig selv som værende 100% i den målgruppe som i forsøger at ramme, så jeg er meget positiv over for jeres projekt.
Min største opgave bliver at lokke fruen til at få en 40" ind i stuen, hun har en eller anden ide om at 37" er max... tsk tsk tsk... kvinder
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |