|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bentol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 15-November-2009 kl. 14:56 |
Hej
Søger et godt program til at rippe mine musik dvder, vil lave nogle rene lyd DVDer der bare spiller når jeg putter dem i maskinen, findes der et ordentlig program der kan det? Skal helst være et program hvor man kan vælge enkelt nummer til el. fra. |
|
Bent
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Audiograbber, kan det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Quicktime pro er faktisk også et ret godt konverteringsprogram fra mange formater... til mange formater også med at extracte lyd fra feks film... det er ret nemt og overskueligt.. brugervenligt (i forhold til de ret nørdede produkter som ellers er på markedet)... det skal bare købes (229,- kr)
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
bentol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Audiograpper kan da ikke rippe DVDer?
Quicktime pro kan desværre ikke prøves først, så det bliver nok ikke aktuelt, måske har vi et på arb, jeg kan prøve? Hvad med Any DVD Cloner Platinum kan man redigere i nummerne på den? |
|
Bent
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Er det DVD Audio eller DVD Video (musikvideoer) som du har? DVD Audio bruger en anden kopibeskyttelse end DVD Video.. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er DVD videoer.
|
|
Bent
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg har et forslag: "Free DVD MP3 Ripper" made in jodix.com. Det fungerer (har prøvet med VCD og karaoke CD'er) - men så vidt jeg har fundet ud af ripper den kun ét nummer ad gangen. Om den kan rippe til andet end MP3 har jeg ikke studeret nærmere.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |