|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 21-November-2009 kl. 12:48 |
Hej med jer!
Jeg søger et TV der max koster 3000 kr. da det ikke er et primært TV gider jeg ikke give mere. Det skal være 32" og jeg har set at både elgiganten og Expert har en del af disse 3000 krs. tv. Man vil selvfølgelig gerne have det bedste af dem når de nu koster det samme. Skal jeg gå efter Phillips, LG eller Sony? (alle er LCD) Det er typisk dem der reklameres med. Her er et eksempel: http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/32PFL3904H/philips-32-lcd-tv?Selected=Specifications#tProductTabcontent Er der desuden en venlig sjæl der i menneskesprog kan forklare mig hvad forskellen på Mpeg4 og Mpeg2 er? Jeg er langt hen ad vejen med, men er blevet lidt i tvivl. Redigeret af Strange - 21-November-2009 kl. 12:50 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Og er vi ikke enige om at jeg sagtens kan købe et TV med Mpeg2 da jeg har kabel TV og jeg ikke antager at de lukker ned for at sende analogt? Desuden vil jeg vel (hvis alt går galt) bare ud og skulle have en boks i 2012 hvis de vælger kun at sende digitalt ud?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
MPEG4 er for at se digitlae HD kanaler.
Jeg ville ikke idag købe et TV uden MPEG4. Har du ikke mulighed for digitalt nu? Hvis ja, så får langt bedre kvalitet med digitalt kontra analog. Man kan få TV med DVB t/C med MPEG4 idag for under 3000, så det ville jeg da gå efter.
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
Ville personligt kigge efter sådan noget hvis det skal være nede i den prisklasse. DVB-C MPEG4 er altid en god ting.
http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=514051 |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() |
Jeg ville helt klart kigge efter det toshiba de har på tilbud til 2999 i computercity eller Samsung B450, eller den tidligere nævnte LG.
Philips og Sony laver nogle af de bedste skærme hvis man går efter topmodeller, men de er ret ringe når man kigger på deres discount modeller.
De nævnte TV har alle DVB-C MPEG 4.
Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 719 |
![]() |
Jeg har købt LG 32LH2000 og jeg må nok sige at når man først har indstillet kontrast, lys, farve, med mere, så synes jeg man får rigtig meget for pengene det har et flot billede og lyden er ok.
![]() |
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for svarene indtil videre... Er der nogen der kender til fysiske butikker der har den nævnte LG til en god pris?
|
|
![]() |
|
![]() |
Og hvad med Toshibaen? Nogen der kender til den? Det er jo en god pris... Men kan de lave TV?
|
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=PerW]MPEG4 er for at se digitlae HD kanaler.
Så langt er jeg med :-) Jeg har Yousee som leverandør og kan forstå at de i minimum 10 år vil sende ud med analogt signal ved siden af det digitale. Jeg har et TV nu som kun har mpeg2, men så længe jeg ikke har behov for at kunne se digital tv er det jo også fint nok, er vi ikke enige om det... Kan forstå at de flere steder måske lukker ned for det analoge i 2012 men det er altså (heldigvis) ikke tilfældet ved Yousee.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nu er jo så heldigvis sådan, at de enkelte pakker (G, M, F) er blevet gratis Digitalt, så kan man leve med at der stadig er Analogt i kablet også. Så kan dem der gider leve med det jo gøre det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Du må MEGET gerne tale så man forstår dig
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er de enkelte Analoge pakker, og dem er der som det vides 3 af, forkortet af You See selv på samme måde, (G)rund, (M)ellem og (F)uld.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |