|
hvilke videoformater støtter Pio 5090H |
Besvar |
Forfatter | |
Marraffay
Bruger Oprettet: 28-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 78 |
Emne: hvilke videoformater støtter Pio 5090H Sendt: 22-November-2009 kl. 11:10 |
Hej allesammen,
Jeg kan sku ikke lige finde min manual til TVet, og har heller ikke kunne finde noget på det store internet. Jeg har kopieret en .avi film over på mit USB stik og plugget i TVet. Dog ser det ud til at TVet ikke kan afspille denne film. Hvilke formater understøtter TVet så, er der nogen der ved det? Mvh |
|
Marraffay
Bruger Oprettet: 28-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 78 |
Sendt: 22-November-2009 kl. 11:16 |
Kan lige tilføje at filmen hedder "2009.DVDRip.Xvid.AC3.Subs" hvis det skulle hjælpe...
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 22-November-2009 kl. 11:19 |
det står i din manual. http://www.pioneer.dk/dk/support/manuals/PDP-LX5090H/index.html
kan supplere med at afspilleren er hysterisk med endelser.
hvis det er en avi fil, vil jeg gætte på den SKAL slutte på .avi Redigeret af rhsin - 22-November-2009 kl. 11:20 |
|
Mvh
René |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |