|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() Sendt: 22-November-2009 kl. 12:20 |
Hej skal ud og købe mig en ps3 imorgen og er der nogen must have i vil anbefalde?
Skal have mig:
Tekken 6
Rachet and clank - det nye
Har også kiggede lidt på:
Assassins creed 2
Shift
Call of duty
Hvad siger ?
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
jeg må indrømme er selv imponeret af SHIFT...
Modernwarfare 2 er super godt lavet, men synes stadig en FPS af den kaliber hører til på en PC, men har man ikke andet konsol, så tror jeg faktisk jeg ville købe modern warfare.
Håber du har Uncarted 2, for den slår alle på den liste.
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Infamous er helt klart et must have.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Tjaeh uden at vide hvad du er til og om du har en Xbox eller har prøvet PS3 spil i forvejen så ville jeg mene dette:
Rachet and Clank - køb det først Future spil, Tools of Destruction (?) da spillene er en trilogi, så køber du det sidste nye køber du altså det sidste i trilogien. Jeg mener at det er Tools of Destruction, Booty Bay også A Crack in Time.
Assassins Creed 2 kræver ikke nødvendigvis 1'eren, men jeg ville da foreslå dig at købe 1'eren også 2'eren, da historien jo trods alt hænger en smule sammen.
![]() Call of Duty 4: Modern Warfare 2 ser jo ud til at falde i god jord hos de fleste, men vær opmærksom på at singleplayerdelen er kort, men da jeg ikke selv har prøvet det kan jeg ikke sige dette nøjagtigt, men jeg har hørt noget med 5 timer singleplayer for en almindelig spiller, der er så til gengæld en god multiplayer del.
Men ellers kan jeg anbefale de sædvanlige:
Metal Gear Solid 4
Little Big Planet - genialt, særligt hvis man er 4 kammerater der spiller!
Resistance/Resistance 2
Uncharted 1/2
Resident Evil 5
De lidt mere nye:
Demon's Souls - skal enten købes fra www.coolshop.dk eller www.axelmusic.com
Dragon Age: Origins - Genialt rollespil
Borderlands
Braid - PSNspil (PSN = playstation network = købes i PSN butikken)
Trine - PSNspil
God of War HD kollektion - skal købes igennem www.coolshop.dk eller axelmusic.com
Der er mange andre, f.eks. Battlefield: Bad Company, Infamous, Killzone 2, Red Alert 3 men så kunne jeg jo blive ved
![]() Efter min mening er Little Big Planet rigtig godt, og Dragon Age er også super, og som sagt så falder Modern Warfare i god jord hos de fleste så det er da 3 vidt forskellige men gode spil lige der.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
- Glem ikke Killzone 2:)
- Batman, Dark Asylum - Metal Gear Solid 4. Et helt utroligt omfattende spil, som til trods for mere end et år på bagen, stadigvæk regnes som ét af de mest helstøbte spil til dato. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Det skal lige siges at vi allesammen har vores egen mening og hvad der er godt, dårligt og must-have. Så selvom jeg skriver Little Big Planet er det jo ikke nødvendigvis sikkert at du synes ligeså meget om det.
|
|
![]() |
|
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Hold da op tak for info drenge. God info ang. rachet and clank. Tror jeg vil ligge ud med 1eren så.
Hvad går det der littel big planet ud på? Er det lidt ligesom buzz?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er et 2D platformer spil, dog med lidt form for "dybde". Du skal såmænd bare igennem en masse udfordringer i banerne, og det kan man så være op til 4 mand til, online og offline. Det har fået meget ros af kritikkerne.
Nogen vil måske kalde det lidt for barnagtigt, men jeg synes at det er rigtig cool. Særligt eftersom der ikke bliver lavet mange 2D platformer mere.
Rachet and Clank Future: Tools of Destruction burde kunne fåes rimeligt billigt nu, og Booty Bay kan vidst købes via PSN.
|
|
![]() |
|
![]() |
http://findspil.dk/search.php?type=ps3&sp=little+big+planet&l= LBP kan fåes for 120kr + fragt fra CDON, hvis det er. Siden kan ellers også bruges til alle andre spil. Dog kunne jeg ikke finde Game of The Year udgaven af LBP.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
1. MGS 4
2. KillZone2
3. Uncharted 2
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
mickey_nygaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Status: Offline Point: 394 |
![]() |
Fifa 2010 er et must hvis man er til den genre, utallige timer kan brændes af med venner og online.
Jeg er selv rigtig imponeret over Shift, det er super flot, udfordrende og holdbart. PAIN er et af de store plusser PS3 har over Xbox, konge spil, super sjovt. |
|
![]() |
|
![]() |
PAIN kræver at man sætter sig ind i styringen og bliver lidt god til det, før det rigtig begynder at blive sjovt.
Men det er rigtig nok et udemærket spil.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |