recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Bluetooth audio receivers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med Bluetooth audio receivers

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomasfj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Bluetooth audio receivers
    Sendt: 21-November-2009 kl. 20:58

Hej,

Jeg er på udkig efter en god Bluetooth audio reciever til at streame musike fra mobil og PC.
Jeg har allerede en Sony HWS-BTA2W Bluetooth men den er i princippet ubrugelige, da signalet bliver forstyret hvis man bevæger sig mere en 2 meter væk fra modtageren. Ligeledes har bevægelse i rummet osv. negativ indvirkning på signalet. Jeg har prøvet med Sony Ericsson 810i, z610 samt to laptops...intet virker tilfredsstillende.

Jeg har kigget på Yamaha YBA-10WH Bluetooth Wireles. Den får gode bruger anmeldelser, men enkelte klager over en højfrekvent støj.

Har nogen erfaringer med YBA-10WH eller andre som virker i praksis....dvs. fejfri modtagelse på en afstand af 6-8 meter.

Til top
cammic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2009
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2009 kl. 20:16

Ja, jeg hører også gerne om bluetooth audio receivers, som kan tilsluttes musikanlægget derhjemme og dermed afspille musik trådløst fra computeren (inc. DRM filer).

Nogle gode erfaringer og tips derude?

Tak!

MC

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu