|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Haarbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 21-November-2009 kl. 21:49 |
Købte for et par år siden et Sony KDL-32T3000 med indbygget DVB-C tuner.
Da Yousee begyndte at sende "alle" kanaler digitalt for et par måneder siden, valgte de en løsning, hvor Fuldpakke-kunder skulle finde "Fuldpakke-kanalerne" højt oppe i det digitale frekvensområde. Jeg kan ikke få mit Sony tv til at finde disse kanaler. Der er ikke ret mange parametre man kan pille ved under en digital søgning, og jeg undrer mig nu om tv'et simpelthen ikke kan fange de høje frekvenser. Det skal bemærkes, at: 1) Der er udmærket signalstyrke for de kanaler som tv'er kan modtage. 2) Jeg har ikke opgraderet firmware på noget tidspunkt. (Har i øvrigt ikke kunne finde firmware til modellen). 3) Jeg har en ekstern DVB-C tuner til mit primære tv, og den finder fint alle kanaler. 4) Jeg mener at have styr på netværksid osv. Nogle gode idéer? På forhånd tak, Niels Haarbo |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Kan du modtage analoge kanaler på lige så høje frekvenser?
Det kunne måske være dit antennekabel - eller installationen - som ikke er godt nok til de høje frekvenser. |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Eet eller andet sted hvisker en stemme for mig at DVB-C egentlig kun dækker frekvenserne under eller lavere end 468MHz, begrundelsen aner jeg ikke (dog stirrede jeg mig blindt på C som i Cable og C som S kanalerne S-11 til S-44). Måske fordi man i fordums tid anvendte MPEG2 systemet her, og ikke havde tænkt på MPEG4 endsige indbygge noget i TV Tunerne. Tanker om give digitale signaler frie/u-krypterede lå alle meget fjernt. Så Dit Tv blev ikke fremtidssikret, fremtidssikret nok!
Jeg er villig til acceptere tage fejl, men glemmer aldrig B og O's lovlydighed med undlade sætte tunere i deres tv, som dækkede S-kanaler lave såvel som højere. Redigeret af moho - 23-November-2009 kl. 14:53 |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Hvad hjælper det trådstarter?
Har du prøvet noget af det her http://yousee.dk/privat/kundeservice/digi/faq.php?id=22934 Redigeret af wizdk79 - 23-November-2009 kl. 15:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |