recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Runde 2 JVC DR-MH300  - bedre tilbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRunde 2 JVC DR-MH300 - bedre tilbud

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
morbjerg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Runde 2 JVC DR-MH300 - bedre tilbud
    Sendt: 13-Februar-2006 kl. 14:55

Endnu engang er det bekræftet at man skal vente med at købe til sidst i en periode.

Jeg kan se her på runde 2 af JVC DR-MH300  fælleskøbet er der sneget sig en DVD film til en værdi af 179,- kr med i runden, som ikke var med i runde 1.

Eller sagt på en anden måde får de maskinen billigere..... Derfor konkluderer jeg at recordere.dk er i samme bås som den øvrige detailhandel. Stol aldrig på prisen og det "gode" tilbud før du står med det i hånden og har betalt, og føl dig ikke snydt når varen sælges billigere ugen efter!

Forøviget er JVC DR-MH300 en supergod maskine!!

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2006 kl. 15:07

Nu var 1. runde i november sidste år, det er vel kun naturligt at tingene falder i pris, til glæde for os alle. Da fælleskøbet startede dengang var den slet ikke på markedet endnu.

Hvis man vil have en maskine når den er helt ny på markedet, er den en smule dyrer.

Prøv med lidt ros for at folkene bag siden her har fået snakket prisen en smule ned.

m.v.h.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2006 kl. 15:16
Det skal også bemærkes, at DVD-filmen er et add-on, den kan ikke byttes til rabat på maskinen.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2006 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af morbjerg morbjerg skrev:

Endnu engang er det bekræftet at man skal vente med at købe til sidst i en periode.

Ved du hvad, det skulle ikke undre mig, hvis du vente 5-6 år, at du kan få den endnu billigere!!!

mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu