|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mindtrekker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 22-November-2009 kl. 16:22 |
Hej Alle. Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af et par Bose Tripod headphones. Der er virkelig forskel fra mine gamle Skullcandy, der ikke mindre end 2 gange måtte til REP. I de nye BOSE er der fantastisk lyd med både indbygget diskant, mellemtone, og bas... Jeg vil høre om der er nogen herude i cyberspace der har kendskab til nogle fede plader der er godt optaget, som giver en god musikoplevelse.
![]() |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
De nye "Beatles reamstered" er helt forrygende .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Mindtrekker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Super tak for indput. Det vil jeg overveje ;-)
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
er de gode gamle Beatles virkelig så fantastiske i den nye udgave? - ved godt at det er god musik, men at lydkvaliteten også er super god med de nye udgaver havde jeg ikke forestillet mig.
|
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Har kørt nogle tråde på hifi4all..
Nils Lofgren - Acoustic Live 1997 er vidst en af de mest anbefalede.. Ofte også det meste med Porcupine Tree.. Kashmir - Zitilites og Dire Straits - Brothers in Arms synes jeg begge er gode.. |
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
Hvad med et par hints om hvad for noget musik du kan lide at lytte til..?
![]() Et par forslag herfra - mest i den semi-poppede genre, og lidt rock: Donald Fagen - The Nightflier Alan Parsons - On Air Sting - Brand New Day Mike Oldfield - Voyager George Michael - Older Dream Theater - Falling into Infinity |
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
|
Charlemagne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Echo & The Bunnymen - Ocean Rain (Digital Remastered)
En stilskabende udgivelse, der forener det bedste fra 80´ernes ny rock med et klassisk strygerorkester. Ja, det lyder underligt, men et utal af grupper har siden prøvet at gøre det efter med svingende held.
I den remasterede udgave folder musikken sig helt ud og det er ren nydelse
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej alle tak for de FEDE input. Rogueagent du skriver at jeg skal give udtryk for hvilken genre. Jeg vil sige - jeg er i høj grad musik elsker sååå alt fra Vivaldi de 4 årstider til Ac/dc og Metallica ;-)
For mig er nogle mere kendte end andre her tænker jeg på: Nils Lofgren, Porcupine Tree,Echo & The Bunnymen? aldrig hørt om dem, men jeg vil da lige svinge forbi stereo studiet og se om de har sådan noget hjemme
![]() |
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Flaming Lips - The Soft Bulletin, fantastisk lyd. De er kendt for at flippe ud over den mindste lille lyd-detalje, og være i stand til at bruge nærmest uendelige spor for at få tingene til at lyde, lige sådan, ja, sådan!. Og så er musikken fabelagtig IMHO.
Massive Attack - Blue Lines, en milepæl, og så får du testet den dyyyybeste bas |
|
![]() |
|
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Justice - Genesis Elsker at høre den med hørebøfferne, må dog nøjes med at høre på mine skullcandy indtil pengene er klar til at opdatere.
|
|
![]() |
|
LaBman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg kan da varmt anbefale Transatlantic The Whirlwind album. Her får du prog-rock for alle pengene udført at højtbegavede musikere i en flot studioproduktion.
http://www.transatlanticweb.com/ |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Trentemöller - The Last Resort
Det skal også nok sætte gang i hovedtelefonerne ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |